قیمت شیشه دوجداره | بازسازی پنجره دوجداره کرج | دلوین

قیمت شیشه دوجداره | بازسازی پنجره دوجداره کرج | دلوین

قیمت شیشه دوجداره: شیشه های دوجداره ، یکی از اجزاء اصلی و مهم پنجره دوجداره بوده که از مزیت و ویژگی ها بسیار زیادی تشکیل شده است . یکی از این ویژگی ها ، عایق بسیار قوی در مقابل ورود و سر و صدا و سرما و گرما خواهد بود .

قیمت شیشه دوجداره | بازسازی پنجره دوجداره کرج | دلوین

شیشه های دوجداره دارای انواع مختلی اعم از سکوریت ، رفلکس ، لمینت ، دکوراتیو ، رنگی و… خواهد بود . در ادامه قصد داریم درباره ساختار شیشه های دوجداره ، مزیت و قیمت این محصول برای شما عزیزان مقاله ای ارائه دهیم . با ما همراه شوید .

شیشه دوجداره چیست ؟

شیشه های دوجداره ، از قرار گرفتن دو یا چند شیشه ی تک جداره به صورت موازی بر روی یکدیگر تشکیل خواهد شد . این شیشه ها معمولا به وسیله ی اسپیسر که از جنس آلوینیوم خواهد بود ، از یکدیگر جدا شده و فضای خالی بین شیشه ها را به وجود خواهد آورد . در این فضای خالی گاز بی اثر مانند گاز آرگون تزریق شده که این گاز آرگون باعث می شود عایق شیشه های دوجداره فراهم شود . همچنین در مابین شیشه ها دوجداره از مواد رطوبت گیر پر خواهند کرد .

انواع مختلف شیشه دوجداره چیست ؟

شیشه های دوجداره از انواع مختلفی تشکیل شده می باشند . که در ادامه به مدل ها آن خواهیم پرداخت :
شیشه دوجداره ساده
رنگی
سکوزیت رنگی جورین
لمینت
سند بلاست

شیشه چند جداره

ویژگی های شیشه دوجداره چیست ؟

شیشه های دوجداره ، علاوه بر کاربرد های ذکر شده دارای ویژگی های فراووانی نیز خواهد بود . از ویژگی های شیشه های دوجداره :
عایق رطوبت : شیشه های دوجداره به دلیل ساختاری که دارد مانع رطوبت شده و رطوبت را به خود جذب نخواهد کرد .
عایق حرارت : این شیشه ها عایق حرارت بوده و حرارت را از خود عبور نمی دهند و مانع ورود و خروج گرما و سرما شده و باعث اتلاف انرژی نخواهند شد .
اشعه فرا بنفش : شیشه های دوجداره ساختاری دارد که مانع ورود اشعه فرا بنفش خورشیدی شده و جلوگیری از ضرر های آن خواهد شد .
امنیت : این شیشه ها ، به دلیل استفاده از متریال های مرغوب ، موجب شده ضد ضربه بوده و قابلیت شکست را نداشته باشد به همین علت امنیت منزل شما تامین شده و کسی اجازه ورود به منزل شما را نخواهد داشت . قیمت پنجره دوجداره کرج
عایق صوت : این شیشه علاوه بر عایق حرارت ، از عایق صوت نیز بهره مند بوده و شما با نصب این شیشه آرامش را به منزل خود دعوت خواهید نمود .
نفوذ گرد و غبار : شیشه ها دوجداره ، به دلیل ساختار منحصر به فرد خود ، از نفوذ گرد و غبار جلوگیری کرده و همچگ گونه کرد و غباری را در منزل و وحیط خود مشاهده نخواهید کرد .

معایب شیشه های دوجداره چیست ؟

این شیشه علی رغم مزیت هایی که دارد ، از معایب تشکیل نشده است ولی اگر بخواهیم بر روی آن یک عیب بگذاریم ، قیمت بالاتر آن نسبت به شیشه هیا تک جداره قدیمی خواهد بود . اما این پنجره نسبت به مزیت هایی که دارد ، از قیمت مناسبی برخوردار می باشد .

قیمت شیشه دوجداره چگونه محاسبه خواهد شد ؟

عوامل مختلفی بر روی قیمت شیشه دوجداره تاثیر گذار خواهد بود . در این قسمت قصد داریم عوال تاثیر گذار بر روی شیشه دوجداره را بیان کنیم :
کیفیت شیشه
نوع شیشه
اسپیسر
نوع برش
سیلیکاژل
ضخامت
گاز تزریق شده مانند گاز آرگون

کیفیت شیشه دوجداره به چه معناست ؟

کیفیت شیشه های دوجداره ، رابطه مستقیمی با قیمت آن خواهد داشت . اگر شما می خواهید هزینه کمتری بابت شیشه بپردازید ، می بایست شیشه خود را با کیفیت کم تری سفارش دهید . بازسازی پنجره دوجداره کرج

سخن آخر

مجموعه دلوین ، به دلیل سابقه طولانی مدت در تولید و ساخت شیشه های دوجداره در کرج ، این امکان را دارد تا زا بهترین متریال و موارد اولیه موجود در بازا استفاده نماید تا رضایت شما را به مجموعه دلوین جلب نماید . برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان بهب خش تماس با ما مراجعه کرده و با کارشناسان مجموعه دلوین تماس حاصل فرمایید . اعتماد شما ، اعتبار ماست . ساعات تماس ۹ صبح الی ۶ بعد از ظهر