پروفیل ویستابست چیست | پنجره دوجداره وین تک | دلوین

پروفیل ویستابست چیست | پنجره دوجداره وین تک | دلوین

پروفیل ویستابست چیست: پروفیل ویستا بست اولین بار در کشور آلمان ساخته شده است. از مواد اولیه پودر یو پی وی سی ، استابلایزر، دی اکسید تیتانیوم، اصلاح کننده ضربه و فیلر یا پر کننده ساخته شده است.

پروفیل ویستابست چیست | پنجره دوجداره وین تک | دلوین

پودر یو پی سی : عامل اصلی ساخت پروفیل ویستابست که از شرکت پتروشیمی تهیه شده و باعث مقاومت پروفیل در حرارت و ضربه می شود.
استابلایزر : به کار گیری از استابلایزر باعث دوام و ماندگاری پروفیل در برابر باران و برف و نور آفتاب می شود.
دی اکسید تیتانیوم : استفاده از این ماده باعث سفید شدن پروفیل تولیدی شده که برابر نور و تغییر رنگ مقاومت می کند.
اصلاح کننده ضربه : استفاده از این افزودی باعث استحام در برابر ضربه و خمیدگی و افزایش طول عمر پروفیل می شود.
پر کننده یا فیلر : با افزودن این ماده به ترکیب پروفیل باعث پر کردن فاصله های میان ترکیباتی که بالا گفته شده می شود.
از آن جایی که در چند سال اخیر برند های دیگر هم در بازار موجود شده باید از برندی استفاده کرد که کیفیت و امتحان خودش را پس داده است.
مجموعه پنجره دلوین نماینده رسمی پنجره دوجداره ویستابست سال هاست که از این نوع پروفیل در پروژه ها استفاده کرده
که رضایت مشتریان را به همراه داشته است.

 

خاصیت و ویژگی پروفیل ویستا بست

مهم ترین خصوصیت پروفیل ویستا بست مقاومت بالا در شرایط متغییر آب و هوایی است. ویستابست همیشه سعی کرده پروفیلی را به دست مصرف کننده برساند که از عایق بالایی در برابر حرارت و صدا بر خوردار باشد. این پروفیل به هیچ عنوان تغییر رنگ و فرم نخواهد داشت و نظافت آن به راحتی امکان پذیر است. پروفیل ویستابست دارای استاندارد جهانی و ملی می باشد. این نوع از پروفیل در برابر نور آفتاب و ضربه مقاوم بوده و امکان بازیافت آن وجود دارد.

انواع پنجره اتاق خواب | پروفیل ویستابست در کرج | دلوین

انواع پروفیل ویستا بست

پروفیل سه چمبر : منظور از پروفیل سه چمبر ضخامت سه میلی متری دیواره های اصلی و دارای سه حفره پروفیل می باشد. با تولید این پروفیل قابلیت /
تعویض پنجره دوجداره وین تک  به جای پنجره آهنی امکان پذیر شد.
پروفیل پنج چمبر : این پروفیل مانند پروفیل سه چمبره ضخامت دیواره ای سه میلی متری دارد با این تفاوت که حفره های آن پنج عدد می باشد. ویستابست با توجه به نیاز بازار برای جلوگیری هرچه بیشتر اتلاف انرژی و شرایط جوی اقدام به تولید این وع پروفیل کرده است.
پروفیل کشویی : پروفیل کشویی با ضخامت سه و پنج میلی متر در بازار عرضه می شود و برای ساختمان هایی که میخواهند به دلیل کمبود فضا از پنجره کشویی استفاده کنند بسیار مناسب هستند.
پروفیل مولیون : این نوع از پروفیل دارای حفره های سه و پنج عددی می باشد. از پروفیل مولیون در پنجره هایی با ارتفاع زیاد استفاده میشود. این پروفیل به دلیل تقویت کننده های موجود در ساختار اولیه بسیار مستحکم هستند.

پروفیل رنگی ویستابست

انتخاب پروفیل در طرح چوب و رنگ های مختلف به صورت تک رو و دو رو امکان پذیر است. شما می توانید با توجه به نمای ساختمان یا دکور منزل رنگ پنجره را انتخاب کنید. پروفیل رنگی ویستابست با استفاده از ابزار مخصوص تولید شده به همین علت می توان رنگ های مختلفی به وجود آورد.
این پروفیل نیز مانند پروفیل ساده از ویزگی هایی مانند مقاوت در برابر ضربه، نور آفتاب، عدم تغییر رنگ در برابر باران و نظافت راحت و عمر طولانی برخوردار است.

پروفیل رنگی در کجا استفاده می شود؟

پنجره رنگی دوجداره ویستابست به تنوع در طرح و رنگ مورد توجه سازندگان ساختمان قرار گرفته و می توان آن را در نمای داخلی و خارجی ساختمان مشاهده کرد. از پنجره رنگی در آکواریوم سازی و آزمایشگاه ها و پارتیشن های شیشه رنگی استفاده کرد. این پنجره در مساجد و بالکن ها سرویس های بهداشتی نیز به کار گرفته می شود.

ضمانت نامه ویستا بست

برای آسایش خیال مصرف کننده، مجموعه دلوین به نمایندگی از شرکت ویستا بست ضمانت نامه کتبی در مقابل تغییر حالت و رنک پروفیل به مدت ده سال صادر میکند. این ضمانت نامه در صورتی صادر می شود که زمان پایان کار رسیده و جداسازی برچسب های پروفیل به دست نصاب انجام گیرد.باید خاطر نشان کنیم ضمانت نامه فقط برای پروفیل های ساده وسفید است و پروفیل رنگی ضمانت نامه ندارد.

سخن آخر

مجموعه دلوین یکی از نمایندگان شرکت ویستا بست در کرج بوده که به دلیل سابقه طولانی مدت در ساخت و تولید پنجره هی ا دوجداره ویستا بست قادر می باشد از بهترین متریال بازار استفاده نماید تا رضایت شما عزیزان را جلب نماید .برای مشاوره و خرید با شماره های مندرج شده در سایت تماس حاصل بفرمایید.