پنجره دوجداره ارزان در کرج | بازسازی پنجره دوجداره | دلوین

پنجره دوجداره ارزان در کرج | بازسازی پنجره دوجداره | دلوین

پنجره دوجداره ارزان در کرج: امروزه همه ی ما به دلیل شرایط اقتصادی برای خرید هرر نوع کالایی به دنبال ارزانی و کیفیت بالای محصول هستیم. خرید و انتخاب پنجره دوجداره نیز از این قاعده مستثنی نیست. ارزان بودن پنجره دوجداره در عین حال با کیفیت بودن آن جز اولویت های سارنده ها و مشتریان می باشد. برای تهیه پنجره دوجداره ارزان باید به اندازه پنجره،نوع پروفیل به کار رفته، شیشه و یراق آلات آن توجه بسیاری داشته باشیم تا خریدی با کیفیت و مطلوب داشته باشیم. پنجره های دوجداره همواره عایق حرارتی و صوتی بوده که نباید با خرید ارزان و بی کیفیت مجبور به تعویض مجدد پنجره شویم.

پنجره دوجداره ارزان در کرج | بازسازی پنجره دوجداره | دلوین

ما در این مقاله سعی بر آشنایی شما با عوامل تاثیر بر روی قیمت پنجره دوجداره داریم.
یکی از گزینه های مهم در قیمت و ارزان بودن پنجره دوجداره مدل انتخابی پنجره می باشد. پنجره های دوجداره مدل های مختلفی از قبیل ثابت، تک حالته، دو حالته، کشویی و فولکس واگنی و … می باشد. مدل انتخابی هر کدام از این پنجره ها نیازمند یراق آلات با توجه به قسمت بازشو آنها می باشد. اندازه به کار گیری پروفیل در هر کدام از مدل های پنجره برای بالا رفتن قیمت پنجره بی تاثیر نیست. در نتیجه مدل انتخابی پنجره تاثیر زیادی در قیمت پنجره دارد به ططور مثال پنجره دوجداره کشویی و لولایی از نظر اندازه پروفیل باهم یکی بوده ولی در استفاده از یراق آلات تفاوت دارند که موجب بلا رفتن قیمت پنجره می شود.

قیمت پنجره دوجداره لولایی کرج | پنجره دوجداره کرج | دلوین

هزینه پنجره دوجداره کرج

باید این نکته را یاد آوری کنیم که مشتری می خواهد از پروفیل آلومینیوم یا یو پی وی سی در بازسازی  پنجره دوجداره  خود استفاده کند.این پروفیل ها از نظر شکل ظاهری هیچ تفاوتی با هم نداشته اما در نوع ساخت و مواد اولیه کاملا متفاوت هستند. پرو فیل آلومینیوم از یو پی وی سی گران تر است ولی شما می توانید بسته به منطقه ای که در ان زندگی می کنید و شرایط آب و هوایی آنجا و بودجه تان نوع پروفیل را انتخاب کنید. پروفیل آلومینیوم و یو پی وی سی از نظر کیفیت تفاوتی ندارد و هر دو در بازار به صورت شلخه ای عرضه می شوند. در حاضر بیشتر سازندگان ساختمان از پروفیل یو پی وی سی به دلیل کیفیت بالا و قیمت ارزان استفاده می کنند.
شیشه ها بیشترین قسمت در پنجره پنجره دوجداره را تشکیل می دهند به همین علت قیمت شیشه تاثیر زیادی بر گران یا ارزان بودن پنجره دارد. شیشه ها در نوع های مختلف مانند شیشه سکوریت، لمینیت، سند بلاست و … تولید می شوند. همچنین شیشه های پنجره دوجداره در طرح و رنگ های مختلف در بازار موجود می باشند. قیمت پنجره دوجداره بستگی به انتخاب شیشه و طرح یا رنگ آن دارد. در آخر باید اشاره کنیم شیشه امینیت از دیگر شیشه ها گران تر است.

یراق آلات پنجره دوجداره

نقش یراق آلات را در بالاتر بردن کیفیت پنجره دوجداره از یاد نبریم. با خرید و به کار گیری یراق آلات بی کیفیت و ارزان پنجره بازدهی مطلوب را نداشته و سبب ورود خروج سرو صدا و دما به ساختمان می شود و مسلما پس از مدتی شکسته یا دچار پوسیدگی می شود که هزینه دوباره را به همراه دارد.
پنجره دوجداره وارداتی طبیعتا از پنجره دوجداره تولید داخل گران تر هستند و هزینه حمل نیز به افزایش قیمت می افزاید. برند ویستا بست و وین تک تولید داخل به راحتی می توانند با پنجره ها وارداتی از نظر کیفیت رقابت کنند با این تفاوت که ارزان تر هستند.

پنجره دوجداره ویستابست

ویستا بست به دلیل استفاده از پروفیل ویستابست در تولید پنجره باعث معروفیت در بازار پنجره شده که قیمت مناسبی دارد. همچنین پروفیل ویستابست دارای استاندارد های جهانی از آلمان می باشد.

پنجره دوجداره وین تک

پروفیل پنجره دوجداره وین تک در ایران تولید شده و دارای استاندارد جهانی می باشد. وین تک نامی آشنا در صنعت پنجره سازی که پروفیل را به قیمت مناسب و کیفیت بالا به دست مشتری می رساند
در مجموعه پنجره دلوین همیشه تلاش کردیم از ارزان ترین پروفیل در تولید پنجره دوجداره استفاده کنیم. ارزان تر به ان معنا نیست که مجموعه ما پروفیل بی کیفیت در پروژه ها استفاده کند چرا که رعایت حقوق مشتریان برای ما در راس مجموعه ما قرار دارد.

سخن آخر

مجموعه دلوین به دلیل سابقه طولانی مدت در ساخت و تولید پنجره های دوجداره به صورت قیمت مناسب این امکان را دارد تا از متریال های موجود در بازار استفاده نماید تا رضایت شما عزیزان را جلب نماید . برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه به بخش تماس با شرکت مراجعه و با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید .