تعمیر پنجره در کرج | نمایندگی پنجره دوجداره کرج | دلوین

تعمیر پنجره در کرج | نمایندگی پنجره دوجداره کرج | دلوین

تعمیر پنجره در کرج: هم اکنون در بیشتر ساختمان های نوساز از نمایندگی پنجره های دوجداره استفاده می شود این پنجره ها به دلیل کاهش سر و صدا
و اتلاف انرژی طرفداران زیادی پیدا کرده به طوری که خیلی از صاحب خانه ها تصمیم به تعویض پنجره قدیمی به پنجره دوجداره گرفته اند.

تعمیر پنجره در کرج | نمایندگی پنجره دوجداره کرج | دلوین

تا به حال به این فکر کرده اید اگر مشکلی برای پنجره پیش آمد چکونه تعمیر می شود. ما در این مقاله سعی داریم شما را با تعمیر پنجره دوجداره
درکرج آشنا کنیم که در زمان تعمیر به کار متخصاصان نظارت داشته باشید.
برای تعمیر پنجره دوجداره کرج ابتدا با اجزای تشکیل دهنده پنجره آشنا می شویم.

فریم و پروفیل پنجره دوجداره

پروفیل به کار رفته در قاب پنجره از توسط چند نوع ماده شیمیایی تشکیل شده که حالت پلاستیکی ندارد و فلز است.
این پروفیل ها از هدر و اتلاف انرژی جلوگیری می کنند.

تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره upvc

شیشه پنجره دوجداره

در پنجره دوجداره دو لایه شیشه استفاده شده که بین آنها گاز آرگون برای پیش گیری از سر و صدا پر شد است.
یراق مصرفی پنجره دوجداره
یراق آلات برای نگهداری پنجره در سال های طولانی نقش مهمی را ایفا می کنند و باز و بسته شدن راحت پنجره به یراق آلات بستگی دارد.

چه زمان باید پنجره دوجداره تعمیر شود؟

تمامی پنجره های دوجداره بعد از یکسال استفاده نیاز به تعمیر و رگلاژ پیدا می کنند. بعد از آشنایی با اجزای پنجره دوجداره به زمان تعمیر پنجره می پردازیم.
گیر کردن پنجره زمان باز و بست شدن
وقتی پنجره را باز و بسته میکنیم به راحتی این اتفاق نمی افتد دلیل این مشکل خارج شدن قسمت بازشو پنجره از رگلاژ است این مشکل وقتی زمانی پیش می آید که پنجره محکم بسته شده یا ضربه خورده است.

عبور صدا از پنجره دوجداره

اگر در صورت باز و بسته شدن پنجره صدا بدهد ممکن است لولا و یراق آلات پنجره احتیاج به روغن کاری داشته باشد. یه حالت دیگر وقتی که خود پنجره صدا ندهد ولی در زمان بسته بودن پنجره صدا به راحتی شنیده شود مشکل از درزگیر ها و بست ها می باشد.

عبور دمای سرد و گرم از پنجره دوجداره

مشکل دیگر که احتمال دارد اتفاق بیوفتد عمل نکردن خاصیت پنجره دوجداره درزمان ورودگرما و سرما به داخل ساختمان است. این مشکل زمانی رخ می دهد که پنجره ها به خوبی آب بندی نشده و یا درز گیر ها خاصیت خود را از دست داده باشند.

شکستن شیشه در پنجره دوجداره

شیشه هر پنجره ممکن است به هر دلیلی شکسته شود. بهم کوبیدن پنجره، خوردن توپ بازی بچه ها و ضربه شیشه را می شکند. در این مواقع خارج کردن شیشه شکسته و انداختن شیشه جدید کار متخصص این کار است و زمانی که شیشه به خوبی در جای خود قرار نگیرد مانع خوبی در برار سر و صدا و انرژی نخواهد بود.
تعمیر یراق آلات شکسته پنجره دوجداره
از آنجایی که یراق آلات نقش مهمی در باز و بسته شدن پنجره دارند ممکن است در اثر ضربه یا نور آفتاب و یا شرایط جوی شکسته شوند. تعمیر و تعویض یراق آلات باید به دست متخصص انجام شود.

درز بندی و آب بندی پنجره دوجداره

در صورت پوسیدگی و قدیمی بودن درز گیرها آنها را تعویض کنید چرا که درز گیر ها باعث عایق ماندن گرما و سرما و سر و صدا هستند.
تغییر شکل ظاهری پنجره دوجداره
در بعضی موارد احتیاج به کوتاه کردن لنگه گنجره یا تغییر قسمت بازشو پنجره را دارید ما این اطمینان ا به شما می دهیم که تمامی این در خواست ها قابل اجرا بوده و به متخصص پنجره دوجداره نیاز است.

تعمیر و بازسازی پروفیل در پنجره دوجداره

اگر پروفیل خریداری شده شما در برابر نور آفتاب یا رطوبت و یا بارش برف و باران تغییر رنگ یا حالت داده کیفیت خوبی نداد و نیاز به تعویض آن است. در بازسازی فریم پنجره امکان تعویض تنها پروفیل را ندارید و متاسفانه باید کل پنجره را تعویض کنید. توصیه همیشگی ما به مشتریان خرید پروفیل مرغوب و باکیفیت است چون با انتخاب پروفیل با کیفیت هزینه تعمیر ویا تعویض تا سال ها نخواهید داشت.
مجموعه پنجره دلوین با داشتن کارشناس و نصاب های مجرب و ماهر با دارا بودن تمامی یراق آلات مشکل پنجره دوجداره شمارا در کوتاه ترین تایم بر طرف می کند.

سخن آخر

مجموعه دلوین به علت سابقه طولانی مدت در ساخت و تولید و همچنین در بحث رگلاژ پنجره دوجداهر ، این امکان را دارد تا از بهترین متریال و مواد اولیه در بازار استفاده نماید تا رضایت شما عزیزان را به خود جلب نماید . برای دریافت اطلاعات بیشتر و درخواست رگلاژ پنجره خود به بخش تماس با ما ومرجعه کرده و با کارشناسان مربوطه رگلاژ تماس حاصل فرمایید . اعتماد شما ، اعتبار ماست . ساعات تماس ۹ صبح الی ۶ بعد از ظهر