هزینه تعویض توری پنجره دوجداره کشویی کرج

پنجره دوجداره توری دار کرج

هزینه تعویض توری پنجره دوجداره کشویی کرج : نصب توری برای در و پنجره های دو جداره، در تابستان دغدغه بسیاری از افراد است. با گرم شدن تدریجی هوا و نزدیک شدن به فصل گرما، پنجره ها نیز یکی پس از دیگری باز شده و گردش هوا نسیم خنکی را به همراه می آورد. تبادل هوای داخل و خارج از منزل می تواند به بهبود کیفیت هوای مصرفی نیز منجر شود. اما باز شدن پنجره ها ، باعث وروود انواع حشرات و گرد و غبار به داخل شود. در حالی که به سادگی و با نصب توری پنجره می توان برای همیشه مانع ورود حشرات مزاحم به داخل منزل شد.

هزینه تعویض توری پنجره دوجداره کشویی کرج

توری لولایی برای درب های upvc دو جداره

توری های لولایی در دو نوع توری لولایی آلومینیوم و توری لولایی upvc ساخته می شوند ، که تفاوت در متریال قاب است و نصب توری پنجره و درب در هر دو نوع یکسان صورت می گیرد. اغلب توری های لولایی برای درب ورودی در نظر گرفته می شود و برای پنجره ها کاربرد ندارد.

توری ریلی یا کشویی درب و پنجره upvc دو جداره

قاب توری ریلی در دو نوع توری ریلی آلومینیوم و ریلی  upvcبه صورت یکپارچه در سراسر کشور توسط متخصصین با تجربه هوم سرویز کار می شود و برای اکثر پنجره ها و حتی درب ها نیز می تواند کاربرد داشته باشد. نصب توری پنجره ریلی نیازمند وجود فضای کافی برای جابه جایی توری و نیز نصب ریل می باشد که می بایست قبل از هر اقدامی توسط نصاب بررسی شود. شما میتوانید برای خرید توری پنجره ای در کرج با مجموعه ما تماس بگیرید.

توری رولینگ(پلیسه ای)برای درب و پنجره upvc دو جداره

این نوع توری بهترین نوع توری برای همه ی پنجره ها ، درب ها ، تراس ها و حتی محیط های بزرگ بوده و هم اکنون محبوب ترین ، زیباترین و آسانترین نوع توری در بین خانواده هاست.

برای نصب توری پنجره پلیسه ای ، فریم ثابت در نظر گرفته می شود، ولی از توری متحرک و جمع شونده استفاده می شود. در واقع توری می تواند مانند درب آکاردئونی به صورت کرکره ای در کنار فریم ثابت جمع شود. این توری ها بهترین انتخاب به جای توری های لولایی هستند که قابلیت نصب بر روی انواع پنجره ها از چپ به راست و همچنین از راست

پنجره دوجداره توری دار کرج
پنجره دوجداره توری دار کرج

به چپ را دارا هستند و رنگ بندی متفاوتی نیز دارند. از نوع افقی توری پلیسه ای برای پنجره و درب های با ارتفاع زیاد و از نوع عمودی آن بیشتر برای پنجره های با ارتفاع کمتر استفاده می کنند.

توری پلیسه ای پنجره UPVC دو جداره

این نوع توری نسل جدید توری های درب و پنجره دوجداره UPVC می باشد که به صورت مکانیکی در دو نوع آلفا (نوع حرکت عمودی و بیشتر پنجره های کم ارتفاع ) و بتا ( نوع حرکت افقی وبرای پنجره های ارتفاع بلند و درب ) می باشد.

این نوع توری از جنس مش اکرلیک بوده که دوده، چربی و گرد و غبار را به سختی به خود می گیرد و به همین دلیل توری نیازی به شستشو نداشته و در صورت نیاز به نظافت تنها با یک جارو برقی تمیز می شود.

این نوع توری پلیسه ای دارای یک قاب محافظ بوده که در هنگام عدم نیاز به توری در آن قاب جمع می شود که در شکل زیر مشاهده می شود.

هزینه تعویض توری پنجره دوجداره

نصب توری پنجره برای همه اتاق ها و حتی سرویس های بهداشتی ضروری است. هر گونه منفذی که ممکن است راه ورود حشرات مزاحم یا گردو غبار باشد باید با توری پوشانده شود.برای نصب توری روی پنجره ها باید انواع توری را بشناسید و بهترین نوع توری با توجه به جنس پنجره را انتخاب کنید.

برای آگاهی از انواع توری و هزینه نصب توری پنجره از مشاورین رایگان با شرکت دلوین  کمک تماس بگیرید.