نمایندگی درب کرج یو پی وی سی دو جداره

درب پنجره دوجداره upvc

نمایندگی درب کرج یو پی وی سی دو جداره : شرکت پنجره ماندگار یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین نام ها در صنعت تولید درب و پنجره دو جداره upvc می باشد. چه بخواهید در و پنجره های خود را بازسازی کنید یا اینکه ساختمان جدیدی داشته باشید، ما می توانیم در و پنجره دوجداره upvc در اشکال و استایل های مختلف را به شما ارائه دهیم تا با استفاده از این محصولات، زیبایی، راحتی و مصرف پایین انرژی را برایتان به ارمغان بیاوریم.

نمایندگی درب کرج یو پی وی سی دو جداره

درب و پنجره دوجداره upvc کشویی
درب و پنجره دوجداره upvc کشویی

ماده اصلی تشکیل‌دهنده upvc، نفت خام و نمک‌ طعام (کلرید سدیم) می‌باشد که از پلیمریزاسیون این مواد، پلیمر PVC به دست می‌آید. از ترکیب مواد مختلف به درصدهای مشخص با PVC و طی فرآیندهایی، پروفیل UPVC به دست می‌آید. پروفیل یو پی وی سی دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر پوسیدگی، زنگ‌زدگی و حرارت می‌باشد و همچنین بسیار سبک و در عین حال  دارای استحکام قابل توجهی است و کار کردن با آن بسیار آسان می‌باشد. به دلیل همین ویژگی‌ها می‌باشد که امکان ساخت در و پنجره در طرح‌ها و اشکال هندسی مختلف وجود دارد. رنگ اصلی یو پی وی سی سفید می‌باشد ولی امکان رنگ‌آمیزی به رنگ دلخواه وجود دارد.

نمایندگی درب کرج یو پی وی سی

مزایای استفاده از درب UPVC

به طور کلی متریالUPVC  مزایای بسیاری دارد و دلیل متداول شدن آن نیز همین مزایای گسترده اش است. به طور مثال برای اتصال قطعات مختلف درب یا پنجره معمولی، معمولا از بست های مکانیکی برای اتصال قطعات مختلف استفاده می گردد. هم چنین تعداد ۳ عدد یا بیشتر از ورقه های فلزی برای اتصال به همدیگر پیچ می شوند. این امر موجب می گردد که حتی اگر پیچ ها از جنس فولاد ضدزنگ باشند، بر اثر ایجاد واکنش گالوانیک در درازمدت درب دو جداره از هم بپاشد و یا از ظاهر بیفتد. در حالی که در درب وهای یو پی وی سی به هیچ وجه از این قبیل  مشکلات به وجود نمی آید.

دلیل این امر نیز آن است که محصولات UPVC به علت جوش خوردن و گداخته شدن با گرما و چسبیده شدن به هم با فشار قوی، در مقایسه با بست های مکانیکی قاب ها دارای مقاومت بسیار بیش تری هستند.قیمت