قیمت پنجره دو حالته وین تک upvc کرج

پنجره دوجداره دوحالته و دو زمانه

قیمت پنجره دو حالته وین تک upvc کرج : یکی از مدل های بازشو پنجره دو جداره پنجره یو پی وی سی لولایی و دوحالته می باشد. این نوع بازشوی پنجره دو جداره متداول ترین نوع بازشوها می باشد که در اکثر پروژه هایی که از پنجره upvc استفاده می شود  این نوع بازشو استفاده میشود.  از مشخصه های پنجره دو حالته یا turn & tilt از پنجره upvc باز شدن بر روی دو محور عمودی و افقی با یک دستگیره می باشد. از ویژگی های پنجره دو حالته عایق بودن در برابر نفوذ گرد و غبار، آلودگی هوا و صدا نسبت به یراق آلات پنجره یو پی وی سی می توان تک حالته را نام برد.

قیمت پنجره دو حالته وین تک upvc کرج

از مزایای این نوع بازشو جهت پنجره یو پی وی سی می توان به سهولت کار، ایمنی بالا ، عایق بندی مناسب و کاربرد آسان اشاره کرد. در بیشتر پنجره upvc از یراق

پنجره-upvc-تک-حالته-و-دوحالته-300x201
پنجره-upvc-تک-حالته-و-دوحالته

لولایی و دوحالته استفاده می کنند، پیشنهاد شرکت پنجره ماندگار استفاده از لولای قابل تنظیم می باشد که توسط این لولاها می توانند لنگه بازشو را توسط یک آچار آلن به سمت چپ و راست و بالا و پایین حرکت دهید تا در صورت بهم خوردن رگلاژ پنجره upvc، دوباره توسط یک آچار آلن ساده، پنجره دو جداره خود  را رگلاژ نمایید  همچنین لولای قابل تنظیم از نظر عایق بندی پنجره و تحمل وزن و طول عمر ، عملکرد بهتری نسبت به لولای معمولی دارد. لولای معمولی اکثرا جهت پایین آوردن قمیت به مشتری معرفی می گردد ولی استفاده از آن کاملا غیر اصولی و غیر استاندارد می باشد.

در این مدل سعی شود حتماً حتماً از لولای قابل تنظیم استفاده گردد. لولاهای قابل تنظیم علاوه بر رگلاژ ساده توانایی تحمل وزن تا ۲۰۰ کیلوگرم را نیز دارند و در عایق بندی پنجره upvc شما نیز نقش بسزایی را ایفا می کنند. در شکل ذیل یراق تک حالته و دو حالته  با لولای قابل تنظیم و لولای معمولی نشان داده شده است.

قیمت پنجره دو حالته وین تک

از ویژگی های پنجره های یو پی وی سی دوحالته بازشدن دوطرفه این نوع پنجره است به این صورت که در محور افقی تا ۱۸۰ درجه و در محور عمودی تا ۳۰ درجه باز خواهد شد که با چرخاندن دستگیره این عمل انجام می شود. بدلیل استفاده از سیستم یراق در سه طرف لنگه بازشو، از نظر عایق بندی بهتر از یراق تک حالته (به ویژه در پنجره های بلند) عمل می کند. مهم ترین مزیت این نوع بازشو در پنجره دوجداره، استفاده از جریان هوا بدون کنار زدن پرده می باشد. در تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره بدون تخریب، معمولا از پنجره دوحالته استفاده می گردد.