قیمت پنجره upvc ویستابست جدید کرج

ادرس پنجره دوجداره کرج

قیمت پنجره upvc ویستابست جدید کرج :خوشبختانه امکان تعویض دروپنجره های قدیمی و جایگزینی آنها با در و پنجره یو پی وی سی وجود دارد. این قابلیت هم برای پنجره های قدیمی آهنی و هم پنجره های قدیمی آلومینیومی فراهم می باشدبا توجه به مشخصات پنجره دوجداره یو پی وی سی  با قاطعیت می توان گفت که کلید تمامی مشکلات در مورد چگونگی ارتباط فضای داخل با محیط بیرونی ، در استفاده پنجره دوجداره upvc است. این نوع پنجره موارد مثبت بسیاری را برای ما به ارمغان آورده است. ازجمله آنها : داشتن منزلی با دمای مطبوع بواسطه عایق بودن، داشتن منزلی عاری از هرگونه آلودگی بواسطه درزگیری کامل،داشتن منزلی آرام با کاهش آلودگی صوتی.

قیمت پنجره upvc ویستابست جدید کرج

پروفیل در و پنجره دوجداره

انتخاب صحیح پروفیل UPVC تقریباً مهمترین و تاثیرگذار ترین عامل در  کیفیت در و پنجره دو جداره یو پی وی سی است. همچنین نوع پروفیل مصرفی اصلی رین عامل تعیین قیمت نهایی در و پنجره دوجداره است. به نحوی که کیفیت پایین پروفیل پنجره باعث بروز مشکلاتی از قبیل شکستن و تابدار شدن آن پس از مدتی از نصب میشود. برای تشخیص پروفیل با کیفیت از پروفیل نامرغوب روش های متفاوتی وجود دارد. بطور مثال رنگ سفید پروفیل بی کیفیت در کنار رنگ سفید کاغذ به زردی متمایل است. با توجه به یک قاعده کلی رنگ پروفیل با کیفیت سفید یخچالی است.

قیمت پنجره upvc ویستابست

تقریباً مهمترین اصل در  انتخاب در و پنجره دوجداره ویستا بست در ایران قیمت آن است. اغلب کارفرمایان برای اطلاع از قیمت در و پنجره دو جداره و یا مقایسه آن

قیمت پنجره دو جداره کشویی ویستا بست در کرج
قیمت پنجره دو جداره کشویی ویستا بست در کرج

با قیمت دیگر تولید کنندگان ، درخواست اعلام قیمت در و پنجره دوجداره بر حسب مترمربع را می کنند. استعلام قیمت بدون بازدید حضوری عملاً یکی از شیوه های کاملاً غلط است و تولیدکنندگان با سابقه و مطرح از چنین کاری سر باز میزنند. زیرا استعلام اولیه قیمت بدون بازدید ممکن است تا ۲ برابر افزایش یابد. از این رو محاسبه و مقایسه قیمت بدون بازدید و بدون در نظر گرفتن تعداد و حالت های بازشو ، تعداد لنگه در ، وجود کتیبه و نوع شیشه پنجره دوجداره عملاً غیر ممکن است.

ویستابست اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در صنعت پلیمر و تولید پروفیل درب و پنجره ویستابست براساس استانداردهای بین المللی، در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان پروفیل UPVC و همچنین برترین برند مطرح ایران با نام پنجره ویستابست می باشد.

در گام اول ویستابست با مجهز کردن خط تولید پروفیل درب و پنجره دوجداره ویستابست، با دستگاه های تولیدی دو کمپانی بزرگ کراس مافای آلمان و گراینر اتریش، فرایند تولید خود را با ظرفیت ۱۰ هزار تن در قالب تولید پروفیل ویستابست در مقطع ۶۰ میلیمتر با ۳ محفظه با رعایت استانداردهای جهانی و اتحادیه اروپا آغاز نمود. تولید پروفیل درب و پنجره دوجداره، فعالیت اصلی و تخصصی ویستابست می باشد و با دارا بودن ۴۰ خط، نیاز بازار داخلی در سطح تمامی استان های کشور و نمایندگی های پنجره ویستابست را  برآورده می نماید.