تعویض درب و پنجره همه مدل ها در کرج

فروش انواع توری فلزی پنجره دوجداره

تعویض درب و پنجره همه مدل ها در کرج : تعویض درب و پنجره قدیمی همه مدل ها بدون تخریب  یکی از بهینه ترین روش های بازسازی ساختمان های اداری و مسکونی می باشد که در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون (تعویض درب و پنجره آهنی با UPVC در کمتر از یک روز) و بدون تخلیه منزل امکان پذیر است. در ساختمان های قدیمی درب و پنجره ها معمولا از جنس آهنی، چوبی و آلومینیومی نصب می شد و روش تعویض آنها بطورکلی بصورت یکسانی انجام می پذیرد ولی در جزییات تفاوت دارند.

تعویض درب و پنجره همه مدل ها در کرج

تاییدیه فاکتور توسط مشتری اولین قدم برای تعویض درب و پنجره ها است و پس از آن هماهنگی برای اندازه گیری دقیق درب و پنجره های قدیمی انجام خواهد شد. اندازه گیری تعویض درب و پنجره قدیمی با درب و پنجره دوجداره upvc برعهده شرکت پنجره ماندگار بوده و با دقت بالایی انجام خواهد شد تا میزان عایق بندی به بالاترین میزان خود برسد. از نکاتی که هنگام اندازه گیری توجه می شود، نوع پروفیل فریم UPVC (قاب دور) مورد استفاده برای پوشاندن فریم یا کلاف قدیمی درب و پنجره است. در تصویر زیر پروفیل های مورد کاربرد در تعویض درب و پنجره های قدیمی نمایش داده شده است.

تعویض درب و پنجره همه مدل ها

پنجره دو حالته
پنجره دو حالته

برگه اندازه گیری به بخش  تولید ارسال شده و نقشه کشی درب و پنجره با استفاده از نرم افزارهای مخصوص تولید درب و پنجره انجام می شود که تمامی ویژگی ها از قبیل تعداد لنگه های ثابت و بازشو، نوع شیشه، نوع بازشو، ضخامت و رنگ شیشه، رنگ پروفیل و … به کارخانه اعلام می گردد. دقت کنید برخی از این مشخصات با توجه به طرح قبلی و نمای ساختمان مشخص می گردد تا تعویض درب و پنجره قدیمی با درب و پنجره UPVC موجب تغییر نما و یا نارضایتی اهالی ساختمان نگردد.

با اتمام تولید درب و پنجره UPVC و ارسال محصولات به محل پروژه، مراحل نصب آغاز می گردد. قبل از شروع نصب، پرده ها و اقلامی که امکان آسیب دیدگی دارند باید جمع آوری شوند. اولین مرحله  در نصب و تعویض درب و پنجره قدیمی بدون تخریب، خارج کردن شیشه و لنگه های بازشو از داخل قاب قبلی است، سپس تمامی ستون های افقی و عمودی داخل درب و پنجره برش داده خواهد شد. در نهایت کلاف و قاب دور(فریم محیطی فرورفته در دیوار) باقی خواهد ماند که در درب و پنجره های آهنی، چوبی و آلومینیوم متفاوت است.