تعویض پنجره ویستابست برند برتر در کرج

تعویض و نصب در پنجره دوجداره

تعویض پنجره ویستابست برند برتر در کرج : امروزه به دليل پايان پذير بودن منابع انرژي ،صرفه جوئي در مصرف به شدت مورد توجه برنامه ريزان اقتصادي قرار گرفته است. توسعه صنايع مختلف و شکل گيري فناوري هاي جديد، همواره با هدف کاهش مصرف انرژي همراه بوده است. اگر به فکر تعویض پنجره آهنی بدون تخریب و  تبدیل پنجره آهنی به پنجره upvc هستید در پنجره ماندگار توسط نصاب درب و پنجره دوجداره با تجربه و بدون هیچ خرابی در ساختمان انجام می گیرد.

تعویض پنجره ویستابست برند برتر در کرج

شروع تبدیل پنجره آهنی به  پنجره یو پی وی سی 

گام اول اعزام کارشناس به محل پروژه جهت اندازه گیری ، ارزیابی است.. پس از اتمام کار تولید و آماده شدن پنجره ها تیم نصاب پنجره ماندگار به محل پروژه اعزام می شوند و شروع به کندن پنجره های قدیمی می کنند. سپس مرحله دوجداره کردن پنجره ها آغاز می شود.

در تعویض پنجره های قدمی ، لنگه ها و شیشه های پنجره قدیمی را بر می دارند و فریم دورتا دور پنجره یا به عبارتی فریم محیطی پنجره که در دیوار فرو رفته باقی می ماند و پنجره دوجداره یو پی وی سی یا آلومینیومی به فریم محیطی باقی مانده پیچ می شود. البته استفاده از پروفیل های بازسازی در صورت نصب و ساخت صحیح توصیه می شود زیرا علاوه بر کارایی بهتر موجب زیبایی محیط پنجره می شود. در انتهای کار با استفاده از فوم و چسب بطور کامل درز گیری میکنیم . بعد از درز گیری پنجره ها را ریگلاژ کرده تا از لحاظ تراز بودن و نرمی و سفتی دستگیره ها مطمئن شویم.

پنجره upvc دوجداره دو حالته
پنجره upvc دوجداره دو حالته

 

تعویض پنجره ویستابست برند برتر

در سال های اخیر گروه پنجره ماندگار توانست بیش از ۱۶۰۰ پروژه بازسازی و تعویضی پنجره های آهنی را در راستای بهینه سازی مصرف سوخت به انجام رساند که این خود نیز بس جای تقدیر از پرسنل توانمند و زحمت کش ما در مجموعه ای به نام گروه پنجره ماندگار میباشد

تعویض پنجره آهنی یا آلومینیومی بدون تخریت بدون تغییر در رنگ و نما بدون بنایی و نقاشی بدون جابجایی اساس منزل و فقط در یک روز کاری در شرکت پنسا امکان پذیر میباشد.