درب دوجداره بالکن وین تک رنگی کرج

تعویض درب و پنجره آهنی در کرج

درب دوجداره بالکن وین تک رنگی کرج : یو پی وی سی به کار رفته در این نوع درب دو جداره وین تک  و از سش در و یراق آلات سوئیچی و با توجه به علاقه مشتری که تمام (سش)را از شیشه دو جداره و یا مقداری از (سش)با پنل و بقیه با شیشه تهیه می شود. درب بالکنی upvc که از اسمش پیداست در بالکن مورد استفاده قرار می گیرد که در این نوع در یراق آلات بالکنی و (سش)تمام پنل و یا قسمتی از بالای آن شیشه و بقیه یا پنل تهیه می شود.

درب دوجداره بالکن وین تک رنگی کرج

در بالکنی وین تک upvc در ابعاد مختلف

این نوع درب بالکن در ابعاد مختلف امکان تولید داشته وبا توجه به نیاز فردی میتوان از ابعاد بزرگ یا کوچک استفاده کرد تفاوت عمده درب های تولید شده با پروفیل پنجره upvc و دربهای تولید شده با پروفیل درب upvc در بکارگیری نوع پروفیل آن میباشد در دربهای ساخته شده با پروفیل پنجره نمیتوان یراق آلات درب را نصب کرد در صورتیکه درب های تولیدی با پروفیل درب را میتوان به یراق آلات مخصوص درب مجهز نمود.

یو پی وی سی پانل دار وین تک

در بکارگیری درب ها در بالکن طبیعتا می خواهیم از پانلهای یو پی وی سی استفاده کنیم تا حریم سرویس حفظ گردد این کار به دو گونه امکانپذیر است اول اینکه ما کتیبه ای را از کف با ارتفاع ۳۰ ال ۵۰ سانتیمتر پانل کرده و ما بقی دارای شیشه های سمبلاست باشد و دوم اینکه کل درب با استفاده از پانل یو پی وی سی پوشیده گردد. که در حالت دوم ما دارای دربی با مقاومت بالاتری خواهیم بود که بیشتر در مراکز عمومی استفاده میگردد.

انواع پروفیل درب پنجره upvc وین تک
انواع پروفیل درب پنجره upvc وین تک

درب دوجداره بالکن وین تک رنگی

این نوع درب در ابعاد و رنگ های دلخواه و مختلف امکان تولید داشته وبا توجه به نیاز فردی میتوان از ابعاد بزرگ یا کوچک استفاده کرد تفاوت عمده درب های تولید شده با پروفیل پنجره upvc و دربهای تولید شده با پروفیل درب upvc در بکارگیری نوع پروفیل آن میباشد در دربهای ساخته شده با پروفیل پنجره نمیتوان یراق آلات درب را نصب کرد در صورتیکه درب های تولیدی با پروفیل درب را میتوان به یراق آلات مخصوص درب مجهز نمود.

در بکارگیری درب ها در سرویس و بالکن طبیعتا می خواهیم از پانلهای یو پی وی سی upvc استفاده کنیم تا حریم سرویس حفظ گردد این کار به دو گونه امکانپذیر است اول اینکه ما کتیبه ای را از کف با ارتفاع ۳۰ ال ۵۰ سانتیمتر پانل کرده و ما بقی دارای شیشه های سمبلاست باشد و دوم اینکه کل درب با استفاده از پانل یو پی وی سی upvc پوشیده گردد. که در حالت دوم ما دارای دربی با مقاومت بالاتری خواهیم بود که بیشتر در مراکز عمومی استفاده میگردد.