نصب زوایه دار پنجره دوجداره خلیجی در کرج

پنجره خلیجی

نصب زوایه دار پنجره دوجداره خلیجی در کرج :شرکت پنجره ماندگار قصد دارد در این نوشته به موضوع نصب زوایه دار پنجره دوجداره خلیجی در کرج برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳  تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی خلیجی با بالا ترین کیفیت ، بهترین طراحی و بهترین ضمانت و پشتیبانی در کرج است. شما میتوانید برای نصب پنجره دوجداره در کرج با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

نصب زوایه دار پنجره دوجداره خلیجی در کرج

نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی خلیجی نمای چند ضلعی بعضی از ساختمان ها باعث می شود که پنجره های دوجداره را به حالت زاویه دار نسبت به یکدیگر نصب کنیم. به چگونگی قرارگیری این نوع پنجره ها پنجره خلیجی گفته می شود. عمده کاربرد پنجره خلیجی در قسمت پذیرایی ساختمان است که دیدی چند وجهی از محیط اطراف در اختیار ما قرار می دهد.در این نوع قرارگیری، پنجره ها به صورت جداگانه تولید می شوند و با زاویه در کنار یکدیگر نصب می گردند. این پنجره ها ترکیبی از پنجره های ثابت و بازشو است.

این زاویه را می توان با پروفیل یو پی وی سی و یا با بکارگیری از مصالحی همچون قوطی فلزی ایجاد کرد.

تنوع پنجره های خلیجی

برای زوایه دار کردن درب و پنجره Upvc در کرج می توان از پروفیل های زیر استفاده کرد:

پنجره دوجداره خلیجی
پنجره دوجداره خلیجی

• پروفیل اتصال ۹۰ درجه

از این پروفیل، در مواردی به کار برده می شود که بخواهیم دو پنجره در کنار یکدیگر به صورت ۹۰ درجه قرار گیرد.

• پروفیل اتصال ۱۳۵ درجه

پنجره های دوجداره یو پی وی سی با زوایای ۱۳۵ درجه و ۲۲۵ درجه را می توان با این پروفیل کانکت کرد. زوایه این پروفیل ثابت بوده و نمی توان آنرا تغییر داد.

• پروفیل زاویه آزاد

با این مجموعه پروفیل، در انتخاب زاویه کاملا آزاد هستیم. این مجموعه پروفیل یو پی وی سی از ۲ عدد پروفیل آداپتور زاویه لوله و ۱ عدد پروفیل لوله ساخته شده است. که پروفیل لوله گرد، اجازه حرکت دو پروفیل دیگر را بر روی سطح خود می دهد.

پنجره دوجداره خلیجی با زاویه دلخواه نصب

با حرکت آداپتور زاویه نسبت به یکدیگر می توان هر زاویه امکان پذیر را تولید کرد و می توانیم پنجره خلیجی با زاویه دلخواه به وجود آوریم.