خرید درب و پنجره لولایی زیبا ویستابست در کرج

پنجره دوجداره کشویی و لولایی

خرید درب و پنجره لولایی زیبا ویستابست در کرج:کارشناسان در امر دیزاین و طراحی ساختمان امروزه به این نتیجه رسیده اند که درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی کمک فراوانی به زیبایی و مدرن سازی خانه ها می کند. به همین دلیل است که روز به روز این مدل از درب و پنجره طرفداران بیشتری پیدا می کنند درب و پنجره یو پی وی سی لولایی که از این مدل درب و پنجره ها است که در ایران بسیار زیاد به کار برده می شود.شرکت پنجره ماندگار با سال ها تجربه ، درصدد است تا با ارائه درب و پنجره های دوجداره یوپی وی سی باکیفیت و زیبا ، رضایت شما خریداران گرامی را جلب نماید.برای تماس با شرکت ما با شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳  تماس بگیرید.

خرید درب و پنجره لولایی زیبا ویستابست در کرج

پنجره کشویی و لولایی
پنجره کشویی و لولایی

با توجه به درخواست مشتری میتوان این درب و پنجره را به دو حالت بازشو از بیرون یا داخل طراحی کرد.
این پنجره ها ترکیب یا الگویی از پنجره های ثابت هستند.
در زمانی که شما لازم دارید همه درب و پنجره خانه شما باز شود این مدل بازشو بهترین انتخاب است و راحتی را در اختیار شما می گذارد و جهت انواع خانه های ایرانی بهترین گزینه می باشند در این مدل فرم های بیرونی از طریق لولا ها وصل می شوند.

فواید درب و پنجره دوجداره لولایی upvc

این درب و پنجره ها به سفارش کارفرما و مشتری در اندازه های مختلف قابل تولید می باشند و محدودیتی ندارند.

به بیان دیگر درب و پنجره های لولایی را می توان با اندازه های مختلف تولید کرد به صورتی که در نیاز ساختمان و محیط مورد نظر باشد. انها تا هر ارتفاع و عرضی را می توانند به حالت حداقل و حداکثر پوشش دهند.البته باید گفت درب ها را می توان با سفارش مشتری تا ارتفاع حدود ۲.۵ متر تولید کرد و تمامی این ها بسته به نیاز ساختمان می باشد.

این محصول انتخاب مطلوبی برای تعویض پنجره های قدیم می باشد این پنجره و درب ها می توانند هر فضای قدیمی را به یک فضای مدرن و شیک تبدیل کنند بدون اینکه خرابی به جا ماند در حقیقت با بکارگیری از تکنولوژی روز انجام میشود و تعویض درب و پنجره قدیمی با درب و پنجره دوجداره به آسانی و بدون تخریب انجام میشود. با تعویض درب و پنجره های قدیم با در و پنجره های دوجداره یو پی وی سی دیگران نگران قبض ماهیانه نخواهید بود و به راحتی در مصرف انرژی صرف جویی می کنید.