فروش درب و پنجره دوجداره خم upvc در کرج

پنجره هلالی

فروش درب و پنجره دوجداره خم upvc در کرج :اجرای انواع در و پنجره های UPVC با قوس منظم ، قوس نامنظم ، قوس سینوسی، قوس مسجدی و … به حالت حرارتی و با کیفیت و دقت بالا به وسیله شرکت پنجره ماندگار انجام می گیرد.شرکت پنجره ماندگار در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳  تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با بالا ترین کیفیت ، بهترین طراحی و بهترین ضمانت و پشتیبانی در کرج است

فروش درب و پنجره دوجداره خم upvc در کرج

پنجره ها همواره از بااهمیت قسمت های نما و ظاهر ساختمان هستند و در سال های اخیر معماران در تولید خیلی از برج ها و مجتمع ها از پنجره های خم کمانی و … جهت زیبایی بیشتر نمای ساختمان بهره می برند. پنجره های خم هلالی شکل، آمیزه ای از معماری سنتی و جدید را به نمایش می گذارند زیرا از قدیم نیز در طراحی های سنتی خانه های ایرانی جایگاه ویژه ای داشته و بسیار مورد پسند بوده و امروزه هم شکل خم پنجره باعث می گردد که بتوان اشکال گوناگونی را در شکل پنجره ها بوجود آورد که زیبایی خیره کننده ای به نمای ساختمان می دهد پنجره های قوس دار بلند و بسیارعریض نیز وجود دارد که سبب ورود نور بیشتر و تهویه مناسب تر در ساختمان می شود.

پنجره خم
پنجره خم

علاوه بر پنجره ها می توان درب های بالکن و یا درب های ورودی مجتمع را نیز به شکل خم طراحی کرد بنابراین پنجره های خم در ابعاد و اشکال گوناگون قابل سفارش و نصب است.

خدمات تخصصی انواع خم پروفیل یو پی وی سی

برای تولید در و پنجره های یو پی وی سی خم دارند ، ابتدا نیازمند ماشینی هستیم که بتواند پروفیل یو پی وی سی را با زاویه‌ی نیاز ما خم کند بدون آنکه به نما، رنگ و ساختار پروفیل صدمه رساند. دستگاه خم کن یو پی وی سی می تواند پروفیل های یو پی وی سی را به اشکال خم گوناگون برای کاربرد های خاص شکل دهد ، و این دستگاه می تواند زاویه دلخواه را برای پروفیل های یو پی وی سی اعمال نماید.

دستگاه های خم کن قابلیت اجرای خم های بزرگ درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، تا ۶ متر را هم دارد که باعث می شود خم های بزرگ به صورت یک تیکه تولید شوند. . دستگاه خم پروفیل UPVC در دو نوع حرارتی و روغن داغ تولید می شود و مزیت اجرای خم پروفیل ها با حرارت نسبت به دستگاه های دیگر این است که پروفیل ها کمتر کثیف شده و شکل ظاهری خود را به خوبی حفظ می کند.