خرید نرده شیشه ای بالکن با کیفیت در کرج

شیشه مخصوص بالکن

خرید نرده شیشه ای بالکن با کیفیت در کرج : بعضی اوقات مشتری نصب نرده شیشه بالکن را به نصب شیشه بالکن ترجیح می دهد. نصب نرده شیشه ای به جای بالکن شیشه ای برای تراس هزینه کمتری دارد.ولی خصوصیات بالکن شیشه ای را نخواهد داشت. در بعضی مناطق به علت معتدل بودن آب و هوا از نرده شیشه ای جهت ایجاد محافظ برای بالکن به کار برده میشود . در مناطق معتدل با آب و هوای مناسب و شهر های کوچک که ایراد آلودگی هوا و آلودگی صوتی وجود ندارد، نصب نرده پیشنهاد می شود. قیمت نرده شیشه ای نسبت به بالکن شیشه ای کمتر می باشد. پارتیشن نرده بالکن با ارتفاع مشخص با بکارگیری از بست و یراق آلات مربوطه در جلوی تراس نصب می شود.

خرید نرده شیشه ای بالکن با کیفیت در کرج

یکی از خصوصیات نصب نرده در جلوی تراس ممانعت از سقوط اشخاص به پایین می باشد. نرده شیشه ای در پشت بام با نام جان پناه شیشه نصب و اجرا می شود.

یراق آلات بالکن شیشه ای

یراق آلات شیشه سکوریت شامل دستگیره، فریم، قفل، لولا و … می باشند. همانطور که می دانید از شیشه سکوریت در فضاهای گوناگون در ساختمان به کار برده می شود. یکی از این بخش ها تراس یا بالکن خانه است. شیشه سکوریت استفاده شده در این بخش باید با بکارگیری از یراق آلات مربوطه تجهیز شود. در صورت بکارگیری از تجهیزات با کیفیت ، طول عمر بالکن شیشه ای تضمین می شود. در حقیقت با بکارگیری از یراق آلات با کیفیت های مناسب نیاز به تعمیر و تجهیز به حداقل ممکن می رسد.

هر کدام از این یراق آلات نقش با اهمیتی در کارکرد درب شیشه ای و بالکن ایفا می کنند. در برخی اوقات به علت بکارگیری مداوم از شیشه و باز و بسته کردن درب شیشه ای متحرک برخی از قطعات فرسوده می شوند. بنابراین این قطعات در اوقاتی حتی در صورت کیفیت مناسب در اثر بکارگیری زیاد و یا استفاده غلط باید تعویض شوند. تعویض و تعمیر یراق آلات به وسیله نصاب صورت گیرد.

خرید پنجره تراس
خرید پنجره تراس

نقش یراق آلات در تراس شیشه ای

یراق آلات در کارکرد تراس شیشه ای نقش مهم و اصلی را ایفا می کنند. در صورت ایجاد ایراد در کارکرد هر یک از قطعات، عملکرد شیشه بالکن با اختلال رو به رو می شود. به همین علت انتخاب یراق مناسب یک موضوع با اهمیت در نصب بالکن شیشه ای می باشد. از تجهیزات استفاده شده در نصب بالکن می توان به درزگیر، روپوش، درپوش، هدایتگر مفصل دار، قفل مورد استفاده در شیشه بالکنی، پین لولایی و پیچ و اتصالات شیشه بالکنی اشاره کرد. یکی از قطعات مهم در نصب بالکن، شیشه آن می باشد. درر واقع بخش اعظمی از کارکرد و زیبایی بالکن های مدرن مربوط به شیشه این محصول می باشد.

بنابراین در انتخاب شیشه مناسب و مستحکم باید دقت کافی را به عمل آوریم. در صورت انتخاب نادرست شیشه و عدم کیفیت و استحکام آن، تراس عملکرد لازم را نخواهد داشت. همه خصوصیات که نصب تراس شیشه ای در ساختمان به وجود می آورد، بستگی به کیفیت شیشه سکوریت آن خواهد داشت. شیشه به کار رفته در آن باید دارای خصوصیات از جمله ایمنی، عایق بودن و مستحکم باشد.