مزایا و عملکرد شیشه پنجره دوجداره upvc بالکن تاشو

پنجره تاشوی کشویی

مزایا و عملکرد شیشه پنجره دوجداره upvc بالکن تاشو :شرکت پنجره ماندگار قصد دارد در این نوشته به موضوع مزیت ها و کارایی شیشه پنجره دوجداره upvc بالکن تاشو برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره  ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳  تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با بالا ترین کیفیت ، بهترین طراحی و بهترین ضمانت و پشتیبانی در کرج است .با نصب سیستم بالکن شیشه ای، بالکن ها با حفظ کاربری خود به فضایی دلنشین تبدیل شده و ظاهر نازیبای بالکن های قدیمی تبدیل به محیط هایی جذاب می شود.

مزایا و عملکرد شیشه پنجره دوجداره upvc بالکن تاشو

شیشه های آکاردئونی به منظور نصب درب و پنجره هایی که دارای عرض بیشتر از دومتر هستند کارایی دارند و در جاهایی که نیاز به پارتیشن بندی احساس می شود و به صورت موقت ارتباط مکان ها با یکدیگر باید قطع شود بکار گرفته می شود. در سیستم تاشو پانل اول ثابت بوده و به حالت درب لولایی باز و بسته می شود و مابقی پانل ها به ترتیب در مسیر ریل حرکت می کنند. با بکارگرفته از شیشه های سکوریت ۸ میلیمتری و نصب جوینت های پلاستیک و یا درزگیرهای آلومینیومی در این سیستم حدود ۸۰ درصد عایق صوتی وحرارتی حاصل می شود. در ساختار این سیستم از پروفیل آلومینیومی مقاوم و آبکاری شده به کار گرفته می شود و به هیچ وجه در مقابل تغییرات محیط زنگ نزده و دفرمه نمی شوند. شیشه های آکاردئونی فضای کمی را اشغال کرده وهیچ مزاحمتی برای عبور ومرور ایجاد نمی کنند .

پنجره دوجداره آکاردئونی
پنجره دوجداره آکاردئونی

مزایا شیشه بالکن تاشو یا متحرک

  1. ایجاد فضایی یکدست بدون مانع دید و ستون در هر اندازه و با هر طول
  2. به کار گرفته بهینه از فضا در طول چهار فصل از سال
  3. عایق حرارتی و مانع ورود برف و باران و گرد و غبار و سایر حشرات موذی
  4. امکان تمیز کردن هر دو سمت شیشه ها از داخل و بدون خطر
  5. شیشه های تاشو یا آکاردئونی در هر قسمت از ساختمان قابلیت اجرا داشته و با توجه به معماری ساختمان به شکل بالکن و تراس شیشه ای ایجاد می شوند.
  6. برای ایجاد گلخانه داخل خانه
  7. دارای سهولت عمل باز و بسته کردن دهانه های گسترده
  8. سیستم های پشتیبانی بالا و کف در دسترس هستند.
  9. این سیستم دارای امکان باز وبسته شدن به درون یا بیرون را دارند.
  10. دارای سبک ایده آل برای اشخاص با سلیقه های متفاوت است.
  11. برای زندگی در آب وهوای گرم بدون باز شدن درب وپنجره امکان استفاده از مناظر بیرون.
  12. ایجاد فضایی زیبا و سرگرم کننده و کاربردی در خانه و لذت بردن از فضای طبیعت.
  13. بکارگرفته برای آب و هوای سردسیری که به عنوان عایق عمل کرده و انرژی داخل را افزایش داده و مانع ورود سرمای بیرون به داخل می شوند.
  14. نصب شیشه بالکن آکاردئونی یا تاشو به منظور محافظت از پکیج
  15. در مدت زمان خیلی کم می توان شیشه بالکن را کناری کشید.