خرید در و پنجره دوجداره کلنگی کشویی در کرج

معایب پنجره های کشویی کرج | رگلاژ پنجره کرج | دلوین

خرید در و پنجره دوجداره کلنگی کشویی در کرج :یکی از ویژگی های معماری جدید ، طراحی سطوح ساده و بکارگیری از درب‌ها و پنجره‌هایی با ابعاد بزرگ است. از پنجره‌ها با بازشوی بزرگتر می‌توانند نور بیشتری را به درون هدایت کنند و فضایی روشن و زیبا را برای کاربران مهیا میکند . با این حال تا سالهای گذشته مدلها و تکنیکهای استفاده شده در این اجزای ساختمانی بسیار محدود بودند. .شرکت پنجره ماندگار با سال ها تجربه ، درصدد است تا با ارائه درب و پنجره های دوجداره کلنگی کشویی یوپی وی سی با کیفیت و زیبا ، رضایت شما خریداران گرامی را جلب نماید. برای سفارشات خود با شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳  تماس حاصل کنید.

خرید در و پنجره دوجداره کلنگی کشویی در کرج

در و پنجره های کلنگی کشویی قابلیت باز شدن به هر دو حالت کلنگی و کشویی را دارند؛ از این رو برای محیط های با ابعاد کوچک که جای زیادی ندارند هم مناسب هستند.

نصب آسان

یراق‌آلات duePort دارای طراحی ساده و هوشمندانه‌ای بوده و نصب و اجرای نهایی آن راحت است. ماژول های پیش‌ ساخته این یراق‌ آلات چنان ساخته شده‌اند که به همراه کاورها به سادگی روی اجزای پنجره‌های خیلی بزرگ هم قابلیت اجرا شدن دارند.

ایمنی بالا و آسایش خاطر

در طراحی انواع مدل‌های کلنگی کشویی به زیبایی کار، کیفیت و کاربری راحت آنها به وسیله کاربران گوناگون توجه شده است. این یراق‌ آلات بر اساس طرح و ساختاری که دارند، دارای بازوهایی با قدرت تحمل از وزن ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلوگرم هستند.

تسهیل باز و بسته کردن

سیستم کلنگی کشویی بر اساس مدل بازشوی کلنگی کشویی و تکنیکهای اجرایی گوناگون طراحی شده که ضمن تامین ایمنی کامل، به راحتی با فشار دست کاربر باز و بسته می‌شود.

تکنولوژی پیشرفته به همراه طراحی زیبا

پروفیل پنجره کشویی دوجداره ویستا بست
پروفیل پنجره کشویی دوجداره ویستا بست

این سیستم مجهز به سیستم قفل مرکزی فعال پایلوت می‌باشد که همین امر سبب می‌شود تا باز و بسته کردن درب و پنجره ها، حرکت کشویی آنها، و نیز تیلت و قفل کردن آنها به وسیله کاربر خیلی آسان و با صرف حداقل نیرو و فشار صورت گیرد.

امنیت 

علاوه بر سیستمهای امنیتی برای مدلهای تیلت، این درب و پنجره ها مجهز به قفل های کله قارچی هشت ضلعی هم هستند که امنیت بسیاری را برای درب و پنجره های معمولی و سنگین تضمین میکند. و نیز به منظور اطمینان از بسته شدن کامل و محکم دربها، مقدار فشار بین بازشو و قاب نیز قابل تنظیم است.

مزیت پنجره دوجداره کلنگی کشویی

– مناسب برای بازشوهایی تا وزن حداکثر ۱۶۰ کیلوگرم

– قابلیت بکارگیری برای بازوشهایی با عرض حداکثر ۱۶۵۰ میلیمتر

– قابلیت باز و بسته کردن، حرکت کشویی و قفل کردن پنجره‌ها تنها با یک دست

– چفت شدن کامل و عایق حرارتی