پنجره دوجداره کرج فروش پنجره دوجداره upvc

پنجره دوجداره کرج فروش پنجره دوجداره upvc : شرکت پنجره ماندگار در کرج فروش پنجره دوجداره UPVC با خدمات نصب و ضمانت به شما عزیزان ارائه می کند.نصب پنجره دوجداره UPVC در کرج به وسیله افراد متخصص و حرفه ای صورت میگیرد. محاسبه غلط و اندازه گیری، سبب می شود پنجره با فاصله خیلی کم و با اعمال فشار در درگاه و چارچوب وصل و نصب شود. برای ارتباط با کارشناس فروش ما با شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳  تماس بگیرید.

پنجره دوجداره کرج فروش پنجره دوجداره upvc

فروش بهترین و با کیفیت ترین پروفیل های upvc و درب و پنجره های دوجداره ضد سرقت و زیبا مخصوص ویلا در کرج توسط شرکت پنجره ماندگار انجام میشود. ما در این نوشته قصد داریم که شما عزیزان را با مزایا درب و پنجره یو پی وی سی آشنا کنیم.

مزایا درب و پنجره upvc :

ضد آب

در سیستم پنجره های یو پی وی سی از جوش های یکپارچه در گوشه ها به کار برده می شود تا مطمئن شد که پنجره یا گوشه درب ها به طور کامل به یکدیگر جوش شده اند.

استحکام در مقابل آب و هوا

سیستم های پروفیل پنجره های یو پی وی سی شامل پلی وینیل کلرید، تثبیت کننده، دی اکسید تیتانیوم (۷٪) و غیره به منظور استحکام در مقابل انواع شرایط آب و هوایی، اشعه ماوراء بنفش و تغییرات آب و هوایی سریع است، در صورتی که ساختار قاب می تواند کمی گسترش یافته یا جمع شود.

این مواد در مقابل دمای سطح بالا تا ۸۲ درجه سانتیگراد بدون هیچ گونه نقصی مقاومت می کنند. این بدان معنی است که شرایط آفتابی دراز مدت سبب ایجاد تغییر در ساختار پروفیل و یا کاهش کیفیت آن نمی شود.
ضد سرقت

درب ها و پنجره های upvc دارای مکانیزم قفل چند نقطه ای هستند که در درون سیستم های پروفیل یکپارچه شده اند. دستگیره های قفل شده برای در و پنجره دوجداره یو پی وی سی در دسترس هستند. سیستم های پروفیلی upvc ما می تواند هر نوع شیشه ای را شامل می شود، از جمله شیشه های ضد سرقت و همچنین شیشه های ضد گلوله.

عایق حرارتی و صرفه جویی در انرژی

طبق نظرسنجی اخیر، ۳۷ درصد از انرژی خانوار به طور کلی از طریق پنجره ها به هدر می رود. انتخاب مناسب پنجره ها و شیشه ها این اتلاف انرژی را به شدت کاهش می دهد.

کرج یو پی وی سی
کرج یو پی وی سی

عایق صدا

سیستم های پروفیل پنجره یو پی وی سی دارای چندین محفظه داخل ساختار خود هستند در حالی که سیستم سخت افزاری آن به سیستم قفل چند نقطه ای مجهز شده است که به منظور حصول اطمینان از بسته و چفت شدن مناسب آن است.

کیفیت متریال اولیه

جهت داشتن پنجره مرغوب باید از متریال با کیفیت به کار برده شود، شرکت سالکو از پروفیل های معتبر با ۱۰سال گارانتی و گالوانیزه ی استاندارد ، یراق آلات ترک یا آلمانی و نصب نوار درزبندی EPDM در ساخت پنجره upvc با کیفیت بهره می برد.
نصب و گارانتی

تولید و اجرای محصولات بر اساس استاندارد های معتبر از جمله ral آلمان صورت میگیرد و شامل ۲سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات فروش در زمینه ساخت و اجرای محصولات است.