نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی در کرج

نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی در کرج:فریم انتظار با قوطی آهنی با ضخامت حداقل mm30 × ۶۰ که به صورت تراز و بدون خمیدگی و پیچیدگی در محل نصب پنجره ها نصب گردیده است . یا سطح سنگ تراز که پنجره ها بر روی آن قرار می گیرد . البته قوطی آهنی ارجح تر است و نصب پنجره ها سریعتر و تمیزتر بر روی آن صورت می گیرد . در صورت ایجاد فریم انتظار باید در نظر داشته باشیم پیچ نصب حداقل ۲ سانتی متر در فریم آهنی فرو می رود .

نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی در کرج

نحوه نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی به ترتیب زیر می باشد

پس از اندازه گیری و تولید درب و پنجره دوجداره به محل نصب،نصاب به محل اعزام می گردد.

برای نصب پنجره های قدیمی ابتدا تقسیماتی که در پنجره های قدیمی هستند را برش داده سپس داخل پنجره دوجداره یو پی وی سی در قسمت فریم آن را سوراخی به نام سوراخ نصب زده سپس آن را روی فریم باقی مانده از پنجره آهنی یا آلومینیومی قدیم قرار می دهیم.

مراحل نصب پنجره دوجداره در کرج

نصب پنجره های دوجداره کار بسیار تخصصی است به همین خاطر مراحل نصب پنجره دوجداره upvc شامل:

  1. تمیز کردن محل نصب
  2. گذاشتن چهارچوب درب یا پنجره دوجداره و تراز کردن آن
  3. اینجاد سوراخ های مناسب برای متصل کردن پیچ های پنجره دوجداره
  4. چک کردن یراق آلات انواع پنجره دوجداره
  5. تزریق فوم و چسب های سیلیکونی برای افزایش عایق و درزبندی
  6. متصل کردن درب و پنجره یو پی وی سی با استفاده پیچ های مناسب و متناسب با وزن درب و پنجره دوجداره
  7. کندن برچسب و لی بل پروفیل
  8. نصب شیشه ها پنجره و انداختن زهوار آن

شما میتوانید برای نصب پنجره دوجداره یا تعویض پنجره دوجداره در کرج با شرکت دلوین تماس بگیرید.

نصب پنجره دوجداره در کرج

پس از آن پیچ مخصوصی به نام پیچ سرمته را درون سوراخ نصب قرار داده و توسط پیچ کن برقی پنجره را به فریم متصل می کنیم.

پس از پیچ کردن پنجره یو پی وی سی درزی که بین پنجره upvc وفریم قدیمی مانده است از داخل و بیرون را توسط چسبی به نام سیلیکون ماستیک درزبندی می نماییم.

ساخت و نصب پنجره دوجداره در کرج
ساخت و نصب پنجره دوجداره در کرج

حالا وقت نصب شیشه دوجداره رسیده است داخل پنجره دوجداره upvc فضایی دارد که باید در آن قطعه های پلاستیکی به نام زیر شیشه های(تاکوز) قرار داد بغد شیشه را روی آن قرار می دهیم این زیر شیشه ای در قسمت ثابت برای جلوگیری از شکست شیشه در هنگام گذاشتن شیشه در پنجره دوجداره قرار می گیرد.

اما در قسمت لنگه بازشو این تکه پلاستیکی برای رگلاژ لنگه و بالا ماندن لنگه پنجره استفاده می شود،زیرا شیشه دوجداره سنگین بوده و باعث می شود سر لنگه پنجره upvc به پایین خم شود.

پس از نصب یراق آلات رگلاژ می شود و تست نهایی برای درست کار کردن یراق و آببندی کامل پنجره انجام می شود.

در ساختمان های نوساز فریم مخصوص آهنی با قوطی آهن ۶۰*۴۰ و یا ۶۰*۳۰ داخل دیوار کار گذاشته می شود که نصاب داخل آن را با متر لیزری اندازه گیری می نماید

خدمات نصب پنجره دوجداره در کرج

با نصب پنجره دوجداره در کرج علاوه بر زیبایی ساختمان از اتلاف و هزینه انرژی و آلودگی صوتی جلوگیری کنید. شرکت پنجره دلوین نسبتبه ساخت و نصب انواع پنجره دوجداره وین تک، ویستابست و … و همچنین تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره در کرج سال هاست فعالیت نموده و آماده ارائه هرگونه خدمات می باشد.
بهترین زمان برای نصب پنجره دوجداره در کرج پس از گچکاری و قبل از نقاشی ساختمان می باشد و بهتر است در فصول گرم سال اینکار انجام شود. همچنین نصلب پنجره دوجدار باید در نصب پنجره دقت و دانش کافی داشته باشد تا هیچگونه آسیبی به پنجره وارد نشود.

قیمت نصب پنجره دوجداره در کرج

قیمت پنجره دوجداره در کرج به عوامل مختلفی بستگی دارد. ابعاد پنجره، هزینه نصب پنجره، انواع پروفیل ها و انواع شیشه ها از جمله عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه نصب پنجره دوجداره می باشد.  شما میتوانید برای خرید پنجره دوجداره در کرج با شرکت ما تماس بگیرید.

نصاب پنجره دوجداره در کرج

نصاب پنجره دوجداره upvc باید تجربه کافی  برای  نصب پنجره دوجداره در کرج را داشته باشد و از طرفی هم اولین قدم برای کسب تخصص و تجربه ، کار در کارگاه های  تولیدی پنجره های دوجداره upvc و آلومینیوم است زیرا نصاب پنجره upvc باید  همه قطعات و قسمت های درب و پنجره را بشناسد تا بتواند  به خوبی نصب و تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره در کرج را انجام بدهد.