نحوه باز و بسته شدن انواع پنجره دوجداره تاشو

پنجره تاشوی کشویی

نحوه باز و بسته شدن انواع پنجره دوجداره تاشو: در بازار امروزه درب و پنجره خانه ، انواع و اقسام پنجره دوجداره تاشو از جمله پنجره دوجداره تاشو ساخت و ارائه می شوند. هزینه پنجره دوجداره با توجه به نوع آن متغیر خواهد بود. در این مدل از پنجره درب های پنجره به حالت تاشو در کنار یکدیگر جمع می شوند و به همین دلیل به پنجره تاشو نامیده می شوند.این مدل از پنجره بسیار پرکارایی بوده چونکه در مقابل با دیگر انواع پنجره محیط اندکی را مشغول می کنند و در حالت لازم می توان قسمت های دیگر آن را به سمت کناره ها قرار داد و کاملا به محیط خارج اشراف داشت.

نحوه باز و بسته شدن انواع پنجره دوجداره تاشو

در این مدل از پنجره درب های آن زمان باز شدن، روی یک محور کنار هم قرار خواهند گرفت و در زمان بسته شدن نیز روی همان محور به حالت افقی قرار خواهند گرفت.
پنجره دوجداره تاشو در چه محیط هایی کارایی خواهد داشت؟

در محیط های که لازم به پارتیشن بندی به حالت موقت می باشد به کار گیری از پنجره دوجداره تاشو می تواند گزینه خوبی باشد. استفاده از پنجره تاشو سبب گسترده تر شدن فضای درونی فضا خواهد شد. در این نوع از پنجره مقدار عرض بازشو از ۴۵ سانتی متر تا ۱۲۰ سانتی متر و مقدار ارتفاع بازشو از ۶۰ سانتی متر تا ۲۴۰ سانتی متر قابل تغییر می باشد. طراحی و تقسیم بندی پنجره تاشو با توجه به عرض و ارتفاع استاندارد گوناگون بوده و باید تناسب بین عرض و ارتفاع مراعات شود. هزینه این نوع پنجره ها با توجه به مدل یراق مصرفی و پروفیل آن مشخص خواهد شد.

شرکت پنجره ماندگار

شرکت پنجره ماندگار به قصد جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به ساخت بهترین مدل پنجره دوجداره نموده است برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و با خبر شدن از آخرین هزینه پنجره دوجداره می توانید با شماره های ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳ تماس بگیرید.

درب یو پی وی سی آکاردئونی
درب یو پی وی سی آکاردئونی

سیستم های بازشو پنجره دوجداره 
در یک رقابت کامل بین انواع پنجره های دوجداره و یا تک جداره آهنی ، آلومینیومی و حتی چوبی با انواع پنجره مدرن دوجداره ، اضافه بر برجستگی های غیر انکار ناپذیر فنی فاکتور منعطف بودن در شکل ها و نوع های بازشو و نحوه چیده شدن کتیبه ها و لنگه ها خیلی  مهم می باشد. به تائید کارشناسان این بخش ، پنجره های دوجداره یو پی وی سی  به علت به کار گیری از یراق آلات مدرن و متنوع در تشکیل حالت های گوناگون بازشو و چیدمان لنگه ها کم نظیر هستند.

برج سازان ، ساختمان سازان و مدیران پروژه های ساختمانی و تاسیساتی دولتی و خصوصی : لطفا قبل از اقدام به خرید و یا انعقاد قرارداد تامین انواع درب و پنجره یو پی وی سی و شیشه های دوجداره با کارشناسان شرکت ما مشاوره نموده و ضمن آشنایی با توانمندی های شرکت تولیدی پنجره ماندگار و کیفیت محصولات تولیدی از قیمت های رقابتی ما نیز مطلع شوید :
۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳