خرید حفاظ استیل پنجره دوجداره هلالی در کرج

پنجره دوجداره حفاظ دار

خرید حفاظ استیل پنجره دوجداره هلالی در کرج : شرکت پنجره ماندگار قصد دارد در این نوشته به موضوع قیمت انواع پنجره دوجداره هلالی در کرج برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت پنجره دلوین در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است. شما میتوانید برای خرید حفاظ پنجره در کرج با مجموعه دلوین تماس بگیرید.

خرید حفاظ استیل پنجره دوجداره هلالی در کرج

جزئیات سازنده حفاظ استیل پنجره دوجداره مدل هلالی

  • لوله ۳۸ افقی
  • لوله ۱۶ هلالی
  • حلقه ۱۶

رنگ های قابل سفارش

  1. استیل براق
  2. استیل مات

چگونگی محاسبه قیمت پنجره شما با حفاظ استیل پنجره مدل هلالی

جهت حساب کردن قیمت پنجره شما با به کار گیری از حفاظ استیل پنجره مدل هلالی، از طریق شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳  ، با کارشناس فروش ما در تماس باشید. ما جهت اعزام تیم کارشناس به محل پروژه شما، هماهنگی های مورد نیاز را انجام می دهیم.

حفاظ استیل پنجره دوجداره مدل هلالی

✓ کارایی در راه پله های آپارتمانی

✓ مطلوب برای فضاهای تجاری

✓ قابلیت به کار گیری در فضاهای مسکونی و اداری

✓ شیک و مستحکم

بیشتر بخوانید: نمایندگی پنجره وین تک در کرج

معرفی حفاظ استیل پنجره دوجداره مدل هلالی

حفاظ استیل پنجره دوجداره مدل هلالی ، نسل جدیدی از حفاظ ها هستند که امروزه در برج ها، ساختمان ها و واحدهای آپارتمانی در طبقات پایین مورد بهره وری قرار می گیرد. شما میتوانید برای خرید حفاظ پنجره دوجداره در کرج با مجموعه تماس بگیرید.

حفاظ استیل پنجره مدل هلالی در بیرون ساختمان قابلیت نصب دارد. نصب این حفاظ ها به منظور ممانعت از هر نوع حادثه و اتفاق و نیز؛ بالا بردن ضریب امنیت جانی و مالی ساکنان آن ساختمان شکل می گیرد.

پنجره هلالی
پنجره هلالی

به این علت که حفاظ استیل پنجره دوجداره مدل هلالی در فضای خارجی نصب می شود باید حتما از استیل ۳۰۴ به کار برد تا حفاظ در مجاورت هوا و گرد و خاک و رطوبت مورد صدمه قرار نگیرد و تغییر رنگ ندهد.

حفاظ استیل پنجره دوجداره مدل هلالی از چند ردیف لوله استیل که به شکل موازی و هلال هستند، ساخته شده است. ابعاد و اندازه این حفاظ ها وابسته به ابعاد پنجره است . کارشناسان متخصص شرکت پنجره ماندگار، برای اندازه گیری به محل شما می آیند و سپس بعد از اندازه گیری، این حفاظ ها در کارخانه تولید، تولید می شوند و بعد به وسیله تیم اجرایی به محل مورد نظر برده شده و نصب می شوند.

مشخصات فنی حفاظ استیل پنجره دوجداره مدل هلالی

▼از ۴ لوله ۳۸ به شکل افقی به کار برده می شود.

▼دو لوله در بالا و پایین حفاظ با دیوارکوب ۳۸ در درون فریم سنگی پنجره فیکس شده است.

▼دو لوله ۳۸ افقی در وسط کار به وسیله آسانسوری ۳۸ فیکس و محکم شده است.

▼سر و ته حفاظ با درپوش ۳۸ بسته می شود.

نکته:

فاصله لوله های ۱۶ از همدیگر ۱۲ سانتیمتر می باشد. این اندازه استاندارد است و با این اندازه ها عبور سر و بدن انسان و سرقت و دزدی ممکن نیست.