مزایا انواع پنجره دوجداره ویستابست در تهران

ویستابست

مزایا انواع پنجره دوجداره ویستابست در تهران: شرکت پنجره ماندگار قصد دارد در این نوشته به موضوع مزایا انواع پنجره دوجداره ویستابست در تهران برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳  تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با بالا ترین کیفیت ، بهترین طراحی و بهترین ضمانت و پشتیبانی در کرج است..

مزایا انواع پنجره دوجداره ویستابست در تهران

مزایا پنجره دوجداره ویستابست عبارت است از:

عايق صداي موثر

پنجره دوجداره ويستابست مي تواند بهترین انتخاب براي ممانعت از عبور سر و صدا به درون آپارتمان باشد اما نکته با اهمیت ترکيب ويستابست با شيشه مطلوب مي باشد که با دقت به موقعيت آپارتمان و سر و صداي حوالی باید مدل شيشه انتخاب شود.

عايق دما

پنجره دوجداره ويستابست با پروفيل سه چمبر و شيشه هاي دوجداره مي تواند تا ۳۵ درصد از هدر رفتن انرژي و هزينه هاي سرمايشي و گرمايشي کاهش دهد. در حالت به کار گیری از پنجره دوجداره ويستابست با پروفيل پنج  چمبر و شيشه سه جداره حداقل تا ۶۰ درصد از هدر رفتن انرژي کاهش مي یابد.

ممانعت از ورود گرد و غبار و ساير آلودگي هاي محيطي

با به کار گیری از نـوارهاي درزبنـدي خاص و يراق آلات قفل شونده چند نقطه اي در و پنجره هاي upvc ، تا اندازه خیلی زيادي از عبور گرد و غبار و دوده به درون ممانعت مي شود.

صرفه جویی در مصرف انرژی

با دقت به اینکه حـدود ۳۵ درصد از هدر رفتن انرژی در درون آپارتمان ها از راه پنجره ها حالت می پذیرد، سپس کنترل و کاستن آن با پنجره های تولید شده از پروفیل های upvc  ویستابست با شیشه دو جداره امکان پذیر می باشد.

تاثير مطلوب بر محيط زيست

اثرات پروفيل upvc بر محيط زيست با دقت به کاستن مصرف سوخت هاي فسيلي، بازيافت ۱۰۰ درصدي و امکان برگشت به عرصه ساخت ، مناسب ارزيابي شده است.

انواع پروفیل پنجره دوجداره ویستابست
انواع پروفیل پنجره دوجداره ویستابست

مانع از نفوذ آب و مقاوم در برابر فشار باد

به کار گیری از لاستيک هاي EPDM و گالوانيزه هاي تقويتي با ضخامت حداقل ۵٫ ۱ميليمتر، باعث نفوذ ناپذيري و مقاومت بالا در مقابل فشار باد می‌شود.

قابليت نصب يراق آلات متنوع

پنجـــــره هاي تولید شــــده با پروفيـــــل هاي upvc، امکان به کار گیری از يراق آلات متفاوتی را دارنـد که برای جواب گويي به شما و سليقه کاربران ، بازشـوهاي گوناگونی مانند تک حالته، دو حالته، بازشو عمودي، ريلي و … را در اختيارشان قرار مي دهند.

امنيت بالا

پروفيل ويستابست با ترکيب فاکتورهاي با اهمیتی مانند گالوانيزه، شيشه و يراق آلات ضد سرقت امکان تبديل به يک پنجره با امنيت زیاد را دارد.

قابليت تعويض پنجره هاي قديمي

با به کارگیری از پروفيل هاي بازسازي، به آسانی مي توان پنجره هاي قديمي را بدون نياز به تخريب عوض کرد.