خرید انواع پرده کرکره قیمت مناسب در کرج

پرده-کرکره-داخل-شیشه-های-دوجداره

خرید انواع پرده کرکره قیمت مناسب در کرج :شرکت پنجره ماندگار قصد دارد در این نوشته به موضوع خرید انواع پرده کرکره قیمت مناسب در کرج برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳  تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار تولید کننده انواع پرده کرکره و درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با بالا ترین کیفیت ، بهترین طراحی و بهترین ضمانت و پشتیبانی در کرج است. شما میتوانید برای خرید پنجره دوجداره در کرج با مجموعه ما تماس بگیرید.

خرید انواع پرده کرکره قیمت مناسب در کرج

با انتخاب پرده اداری مناسب می توانید یک فضای آرام ، زیبا با قابلیت تنظیمات نور را تجربه کنید.شرکت پنجره ماندگار در این زمینه عرضه کننده ی انواع مدل ها و طرح های متفاوت پرده کرکره می باشد.

انواع پرده اداری عرضه شده توسط این شرکت :

پرده کرکره کرج
پرده کرکره کرج

۱. پرده کرکره آلومینیومی

۲. پرده کرکره چوب

۳. پرده اداری شیدرول با طرح و مدل های گوناگون

۴.پرده اداری غلتکی یا زبرا با طرح و مدل های گوناگون

۵. پرده اداری شیدرول یا رولی با طرح و مدل های گوناگون

۶. پرده اداری لوردراپه یا عمودی با طرح و مدل های گوناگون

پرده کرکره آلومینیومی

پرده کرکره آلومینیومی در قطر های گوناگون از جمله ۱۶، ۲۵، ۳۵ و۵۰ میلیمتری ارائه می شود که این تنوع درقطر های آن امکان این را به شما می دهد از این مدل پرده کرکره در جاهای گوناگون مثل پنجره های محیط های اداری و بین پنجره های دوجــداره به کار ببرید. یکی ویژگی های برجسته ی این نوع پرده کرکره همسانی بالا با فضای اداری است و نیز نمایی رسمی و مدرنی را به محیط شما می دهد. از جمله خصوصیات آن می توان به انعطاف پذیری خیلی زیاد تیغه های آلومینیومی اشاره کرد که باعث بالا رفتن دوام و طول عمـــــر زیاد آن می شود و رنگ بندی گوناگون آن دایره انتخاب شما را وسیع می کند تا با در نظر گرفتن سلیقه ی شخصی و توجه به هارمونی چیدمان فضایتان رنگ مناسب با آن را انتخاب کند. جهت تمیز کردن پرده کرکره های آلومینیومی اول باید اسلاید ها را ببندید و بعد با گردگیردستی یا یک پارچه ی نرم ، گرد و خاک موجود را پاک کنید و در صورت وجود گرد و غبار زیاد می توان از پارچه نم دار استفاده کنید. شما میتوانید برای خرید پنجره دوجداره در تهران با مجموعه دلوین تماس بگیرید.