انواع شیشه مصرفی در ساختمان و کاربرد آن

شیشه دوجداره باکیفیت و استاندارد

انواع شیشه مصرفی در ساختمان و کاربرد آن:شیشه یکی از جزئیات سوا نشدنی ساختمان کارایی های گوناگون و زیادی دارد. از کارایی شیشه در ساختمان می توان به تولید و اجرای شیشه بالکن در ساختمان اشاره کرد، شیشه بالکن سبب می شود تا یک فضای مفید و قابل به کار گیری به فضای درونی ساختمان اضافه شود و نیز باعث قشنگتر شدن نمای بیرونی خانه می شود که اضافه بر خصوصیات ظاهری مزیت ها و فایده های زیاد دیگری نیز دارد.

 انواع شیشه مصرفی در ساختمان و کاربرد آن

کارایی های دیگر شیشه در ساختمان ،برای محیط درون خانه به عنوان دودبند شیشه ای، انواع درب های اتوماتیک شیشه ای و دستی برای ورودی های ساختمان مورد بهره وری قرار می گیرد. و نیز به علاوه پنجره می توان برای اجرای انواع پارتیشن های اداری، شیشه حمام نصب و به کار برد.

انواع شیشه دوجداره

شیشه ساده :

این مدل شیشه از دوجداره شیشه فلوت ساده ساخته شده است .

شیشه رنگی :

این مدل شیشه از یک جداره رنگی و یک جداره ساده ساخته شده است .

انواع شیشه دوجداره و شیشه سه جداره انواع پنجره یو پی وی سی

شیشه رفلکس :

این مدل شیشه دوجداره از یک جداره ساده و یک جداره شیشه رفلکس تولید می شود که جداره شیشه رفلکس باید به سمت بیرون قرار گیرد . شیشه های رفلکس از عبور نور شدید خورشید به شدت ممانعت می کنند اما مشکل آنها این است که درون خانه را تاریک کرده و در شب درون  خانه نمایان است .

شیشه سکوریت :

شیشه های سکوریت برای محیط های خطرناک و شلوغ در نظر گرفته می شود . شیشه سکوریت در زمان شکستن کاملاً خرد

شده و سبب ایجاد تیکه های بزرگ و خطرناک شیشه نمی شود .

شیشه لمینت :

شیشه های لمینت عموما در کارخانه ساخت شیشه از دوجداره شیشه ساده به ضخامت ۳ میلی متر و یک لایه رزین در بین آنها ساخته شده است . شیشه لمینت در هنگام برخورد مانع سخت به آنها خرد نشده و فقط ترک بر می دارد .

شیشه لمینت
شیشه لمینت

شیشه مشجر :

شیشه مشجر یا برفی شیشه های هستن که سطح انها به طور کامل پوشیده و مات هستن نور از انها عبور کرده اما دید ندارد

شیشه محدب :

شیشه محدب یا شیشه خم با دستگاه هی مخصوص خم شده و برای نماهای با این منظور به کار برده میشوند

شیشه سند بلاست :

شیشه های طرح داری هستن که سطح انها با لایه برداری به وسیله ماشین های سندپلاست مات شده و برای اعمال انواع طرح ، لگو ، چاپ  و فونت روی شیشه استفاده میشوند.