قیمت پنجره دوجداره وین تک در کرج

پنجره دوجداره upvc کشویی

 پنجره دوجداره وین تک در کرج می تواند یک انتخاب بسیار مناسب جهت جلوگیری از مزاحمت های های صوتی محیط بیرون به داخل ساختمان باشد. ولی مسئله بسیار مهم ترکیب پروفیل وین تک با یراق و شیشه دوجداره استاندارد می باشد که با توجه به موقعیت ساختمان و میزان آلودگی صوتی و محیطی  می بایستی نوع شیشه دوجداره یا سه جداره و یراق مناسب انتخاب شود. شما میتوانید برای قیمت پنجره دوجداره در وین تک در کرج با شرکت ما تماس بگیرید.

قیمت wintech پنجره دوجداره قیمت در کرج

عایق سرما و گرما در پنجره دوجداره وین تک:

پنجره وین تک با پروفیل ۳ کاناله و شیشه دوجداره استاندارد می تواند تا ۴۰ درصد اتلاف انرژی و هزینه های سرمایشی و گرمایشی بکاهد. در صورت استفاده از پنجره وین تک ۵ کاناله نیز می توان میزان اتلاف انرژی را تا ۶۰% کاهش داد.

جلوگیری از ورود گرد و غبار در پنجره دوجداره وینتک:

با استفاده از یراق آلات مناسب مانند یراق پنجره دوجداره دوحالته، فولکس واگنی و… با توجه به قفل شدن پنجره از چهار جهت، تا حد بسیار زیادی از ورود گرد و غبار و دوده به داخل جلوگیری می شود.

کاهش مصرف انرژی در پنجره دوجداره وینتک:

با توجه به اینکه حدود ۳۵% از اتلاف انرژی در ساختمان از طریق پنجره ها صورت می گیرد با استفاده از پنجره وین تک با یراق و شیشه دوجداره استاندارد شما می توانید این میزان پرت انرژی را در ساختمان ها کنترل نمایید.

مانع نفوذ اب و مقاوم در برابر فشار آب در پنجره upvc وین تک:

استفاده از لاستیک های آب بندی از جنس EPDM مقاوم در برابر سرما و گرما – امکان نفوذ هرگونه آب را به داخل پنجره می گیرد و همچنین با توجه به وجود گالوانیزه U شکل به ضخامت  ۱/۵میلیمتر دور تا دور کلاف پنجره، پنجره از استحکام قابل توجهی در برابر فشار باد برخوردار می شود.

پنجره upvc دوجداره دو حالته
پنجره upvc دوجداره دو حالته

قیمت wintech پنجره دوجداره قیمت

پروفیل مخصوص تعویض پنجره دوجداره وین تک :

پنجره دوجداره وین تک جهت پروژه های بازسازی یا تعویض پنجره های قدیمی، دارای یک پروفیل لبه دار مخصوص تعویض پنجره های قدیمی می باشد، با استفاده از پروفیل بازسازی به راحتی امکان تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره وین تک مهیا می باشد. شما میتوانید برای خرید پنجره دوجداره در تهران با مجموعه ما تماس بگیرید.

کاهش تبادل حرارتی در پنجره دوجداره وین تک :

با توجه به پایین بودن ضریب انتقال حرارتی و یا همان ضریب K_u پروفیل وین تک و وجود کانالهای طراحی شده در پروفیل وین تک، میزان تبادل حرارت تا حد قابل توجهی در پنجره دوجداره وین تک پایین می آید.

بالا رفتن بهره وری انرژی در پنجره دوجداره وین تک:

پنجره دوجداره وین تک به همراه یراق آلات استاندارد و شیشه دوجداره و یا سه جداره ضمن کاهش چشم گیر تبادل حرارتی بین فضای داخل و خارج ساختمان ها از اتلاف انرژی به میزان قابل توجهی جلوگیری می نماید و در نتیجه بهره وری انرژی را بالا می برد.