قیمت پنجره دوجداره خم ویلا ساختمان باکیفیت کرج

پنجره یو پی وی سی

قیمت پنجره دوجداره خم ویلا ساختمان باکیفیت کرج: پروفیلهای upvc پنجره های دوجداره با استفاده از فناوری هوای گرم یا حمام روغن داغ به صورت دستی یا اتوماتیک در یک محفظه قرار میگیرد و توسط گیره های مخصوص طبق اندازه مورد نیاز به مدت ۱۸ دقیقه درحدود ۱۳۰ درجه خمیده میشود. سپس به مدت ۲۰ الی ۲۵ دقیقه در خنک کننده های مخصوص قرار گرفته و گیره ها برداشته میشود و پروفیل خم شده  باکیفیت به دست می اید که برای قوس گوتیک و پنجره های دایره ای و … مورد استفاده قرار میگیرد. با استفاده از دستگاه خم پروفیل یو پی وی سی می توانید با ایجاد تنوع در تولیدات از برتری محسوسی برخوردار شد.

قیمت پنجره دوجداره خم ویلا ساختمان باکیفیت کرج

یکی از بهترین خصوصیات پروفیل‌های دوجداره یو پی وی سی قابلیت شکل‌پذیری و امکان ساخت اشکال هندسی به صورت های (هلالی) (مثلثی) (ذوزنقه) (دایره) (بیضی) وغیره…با تنوع نامحدود است.

پنجره دوجداره خم چگونه شکل می‌گیرد

مکانیزم عمل نیز به طور کلی به این صورت است که پروفیل دوجداره upvc جهت تغییر شکل در دستگاه مخصوص این کار در دمایی حدود ۱۵۰ درجه سانتی‌گراد در مدت زمان‌های مختلف (بسته به نوع پروفیل بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه) نگهداری می‌شوند تا شرایط لازم جهت شکل‌ دهی به پروفیل فراهم آید.

بعداز زمان مشخص شده و انعطاف پذیر شدن پروفیل آن را از دستگاه خارج کرده و بر روی شابلون قرار میگیرد تا دقیقا شکل و فرم مورد نظر بدست آید.

ساخت پنجره های یو پی وی سی خمیده در ابعاد و اندازه های دلخواه که پس از بازدید و اندازه گیری دقیق آن توسط کارشناسان گروه صنعتی پنجره ماندگار انجام خواهد گرفت.

پنجره هلالی
پنجره هلالی

قیمت پنجره دو جداره خم ویلا ساختمان

براى تعویض پنجره هاى دوجداره خم چند راه وجود دارد؟

به همان حالت و صورت که وجود دارد ازنوع یو پى وى سى کلیشه شده و با دستگاه تمام اتوماتیک خم داده وساخته میشود که زیبا میشود اما بسیار پرهزینه است و درعین حال درزگیرى وعایق کمترى نسبت به پنجره هاى عادى دارد .

به همان مدلى که حالت قوس و خم پنجره ها جداگانه پر می‌شود. یا با شیشه دوجداره طبق نمای قبلی آن قسمت عایق میشود و درزیر آن پنجره عادى ساخته میشود و مزایاى آن نسبت به خم هم قیمت مناسب تر و هم کیپ شدن وبهترعایق شدن آن است.