پنجره upvc ثابت خانه ویلایی بلند بزرگ کرج

پنجره دوجداره ثابت

پنجره upvc ثابت خانه ویلایی بلند بزرگ کرج: پنجره دوجداره upvc یکی از انواع بازشو پنجره های دوجداره میباشد که ما در این مقاله در این باره برای شما شرح خواهیم داد. پنجره دوجداره ثابت بلند پنجره ایست که همانطور که نام آن مشخص است قابلیت بازشو ندارد و در خانه ها و ویلاهایی قابل استفاده است که نیازی به بازشو برای ورود و خروج هوا و نظافت نداشته و صرفا جهت تعبیه نور مناسب مکان استفاده می شود .

پنجره upvc ثابت خانه ویلایی بلند بزرگ کرج

از پر کاربردترین و مناسب ترین انواع پنجره های دو جداره، پنجره upvc ثابت میباشد، که به دلیل ثابت بودن در آن از یراق آلات استفاده نمیشود و در نواحی نورده به صورت دیواره نیز کاربرد دارد.

از مزایایی که می توان برای پنجره upvc ثابت برشمرد این است که بهترین میزان دید را بدون مزاحمت فریم برای شخص ایجاد میکند، تاثیر زیادی در کاهش آلودگی صوتی در مقایسه با دیگر انواع پنجره های دو جداره upvc دارد. همچنین به خاطر ثابت بودن عایقی در برابر گرد و خاک، سرما و گرما است.

این مدل پنجره دو جداره یو پی وی سی را میتوان پر مصرف ترین نوع پنجره نام برد زیرا در تمامی مدل های ترکیبی مورد استفاده قرار میگیرد و موارد استفاده آن در تصاویر زیر نشان داده شده است.

پنجره دوجداره ثابت و فیکس
پنجره دوجداره ثابت و فیکس

پنجره upvc ثابت خانه ویلایی بلند بزرگ

به دلیل ثابت بودن این پنجره های upvc از یراق آلاتی استفاده نمی شود و در مقایسه با دیگر محصولات دوجداره UPVC هم ارزان تر و هم به دلیل نداشتن درزی جهت بازشو تاثیر بسزایی در کاهش آلودگی صوتی دارد و به همین دلیل عایق بسیار مناسب گرمایی و سرمایی نیز می باشد . از دیگر ویژگی ها و مزایایی پنجره یو پی وی سی ثابت این است که دید بسیار خوبی بدون مزاحمت ( بدون فریم اضافی ) برای شخص ایجاد میکند .

در نهایت قابل توجه است که این نوع پنجره دوجداره از پر مصرف ترین نوع پنجره های یو پی سی است که به دلیل ثابت بودن آن در نواحی نورد شده به صورت دیواره نیز کاربرد دارد .

دید بسیار خوب پنجره upvc ثابت یکی از مزایای بارز این پنجره به شمار می رود. این پنجره ها به دلیل نداشتن فریم اضافی بهترین دید را برای فرد ایجاد خواهد کرد. این نوع از پنجره upvc دارای دستگیره نبوده و معمولا در ترکیب با پنجره های لنگه بازشو استفاده می گردد