قیمت پرده کرکره بین شیشه دوجداره در کرج

پرده کرکره

قیمت پرده کرکره بین شیشه دوجداره در کرج :یکی از تحولات جدید در پنجره دوجداره قرار دادن پرده کرکره بین شیشه دوجداره می باشد، که مورد توجه خیلی از معماران و طراحان قرار گرفته است. در این مدل از پنجره از شیشه های دوجداره با پرده کرکره به کار برده می شود. به کار گیری از این مدل پرده کرکره ها علاوه بر اینکه کنترلی عالی بر نور تابشی خورشید داشته و محیطی دلپسند در محل مربوطه تولید می کنند، دارای خصوصیات منحصربفردی می باشد که در پرده کرکره های عادی نمی باشد. قیمت شیشه دوجداره کرکره دار با توجه به خصوصیات و مزیت های بی شمار آن خیلی معقول می باشد.

قیمت پرده کرکره بین شیشه دوجداره در کرج

پرده کرکره بین شیشه دوجداره دستی

کارایی این نوع به حالت مکانیکی و با کابل و ولوم می باشد. در این مدل، کرکره تنها امکان حرکت دورانی را دارد. از این مدل کرکره می توان در ساختمان های ادارای، مراکز آموزشی، دانشگاه ها، بیمارستان ها و … استفاده نمود. این نوع پرده کرکره بین دوجداره تا عرض ۲ و ارتفاع ۲/۵ متر نیز قابل نصب خواهد بود.

پرده کرکره بین شیشه دوجداره مدل برقی

پرده کرکره ایزلوه ای بین شیشه
پرده کرکره ایزلوه ای بین شیشه

این نوع از کرکره به خاطر دارا بودن موتور و با استفاده از ریموت می تواند در سمت بالا یا پایین حرکت کرده و یا به شکل سایه روشن شود. پرده کرکره نوع برقی می تواند برعکس پرده کرکره بین شیشه دوجداره دستی کاملا به سمت بالا جمع شود. فضای لازم برای نصب این مدل کرکره در بین شیشه دوجداره ۲۵ میلی متر بوده که با پایه آن ۳ سانت نیم یا ۳۵ میل فضا نیاز خواهد داشت . این نوع پرده کرکره بین دوجداره با عرض ۲/۵ و ارتفاع ۳ متر قابل نصب خواهد بود. در پنجره های کشویی و یا فولکس واگنی باطری های مخصوصی برای حذف نمودن سیم برق استفاده می شود.

شرکت پنجره ماندگار

شرکت پنجره ماندگار به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به ساخت بهترین انواع پنجره دوجداره از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره  ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳   تماس بگیرید.