ابعاد و اندازه استاندارد درب و پنجره دوجداره بالکن

اندازه گیری حدودی عرض و ارتفاع درب و پنجره

ابعاد و اندازه استاندارد درب و پنجره دوجداره بالکن:در زندگی روزمره، مردم خیلی کم به اندازه درب های بالکن و پنجره های مجاور فکر می کنند. اگر متوجه شوید، این پارامترها به وضوح به وسیله استانداردهای GOST و SNIP تنظیم می گردند. درب بالکن باید اندازه و دقیق باشد تا به راحتی و آسان عبور کند.بگیرید شرکت پنجره ماندگار در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳ تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با بالا ترین کیفیت ، بهترین طراحی و بهترین ضمانت و پشتیبانی در کرج است

ابعاد و اندازه استاندارد درب و پنجره دوجداره بالکن

اندازه گیری پنجره
اندازه گیری پنجره

در تمام ساختمان های آپارتمانی اندازه به عنوان یک خروجی مستقل ساده به بالکن، و با پنجره در محدوده ۷۰۰-۹۰۰ سانتی متر عرض و ۲۰۰۰-۲۱۰۰ سانتی متر در ارتفاع برای درها و ۸۷۰-۱۳۵۰ سانتی متر عرض و ۱۴۰۰-۱۴۸۰ سانتی متر در ارتفاع برای پنجره. به ندرت راه دیگری از این چارچوب وجود دارد.

تنوع از جمله اتفاقی نیست، همه بسته به سطح لازم از نفوذ نور، و همچنین به عنوان منطقه از اتاق تعیین می شود. بر این اساس، اگر اتاق تا به اندازه کافی بزرگ، هیچ کس شما را به یک درب باریک با یک پنجره کوچک توخالی است.

نتیجه گیری

اگر شما قصد ندارید خودتان را درب خودتان بسازید، شاید شما مجبور نیستید اندازه گیری خودتان را انجام دهید. غالبا این اقدامات مردم به وسیله تمایل به صرفه جویی در هزینه رانده می شود. با این حال، اگر تولید ساختار بالکن به متخصصانتان اختصاص دهید، منطقی است که از آنها بپرسید که آیا zamerschika را به صورت رایگان اخراج می کنند. اغلب این اتفاق رخ میدهد. در این مورد، شما خود را از همه مسئولیت اندازه گیری غلط و به عنوان یک نتیجه از اندازه غیر قابل به کارگیری ساختار آزاد می کنید. اگر بتوانید تمرین کنید، نباید آن را از دست ندهید. این کار را می توانید انجام دهید هنگامی که یکی از بستگان و دوستان شما در حال تغییر به سمت بالکن است.

فقط محاسبات خود را انجام دهید و آنها را با اندازه گیری متخصصان مقایسه کنید. اگر ابعاد مطابق یا نزدیک به حد ممکن باشد، می توانید درب و پنجره ها را در خانه خود با خیال راحت اندازه گیری کنید. در ساختمان های آپارتمانی که بر اساس طرح های استاندارد تولید شده است، عرض درب بالکن استاندارد شده است. سازندگان بلوک های بالکن محصولات بالغ را با اندازه های ثابت ارائه می دهند. در ساختمان سازی خصوصی، طراح دامنه وسیع تری از ابعاد کارایی دارد و در این ارتباط از ساخت چوب یا چوب به کار میبرند سازه های پلاستیکی در این مورد می تواند بر اساس یک سفارش فردی صورت میگیرد.