خرید پنجره دوجداره upvc ریلی ویستابست در کرج

مزایای پنجره کشویی یو پی وی سی

خرید پنجره دوجداره upvc ریلی ویستابست در کرج: پنجره دوجداره ریلی ویستابست از پر طرفدارترین و بهینه ترین حالتهای بازشو پنجره دوجداره UPVC می باشد. با این حال مقدار عایق بندی این مدل پنجره دوجداره در مقابل آلودگی های صوتی و گرد و غبار کمتر از سایر حالت های بازشو پنجره دوجداره می باشد. شرکت پنجره ماندگار پروفیل ویستابست برای بالا بردن مقدار عایق بندی و بیشتر شدن استفاده از این محصول در درب و پنجره دوجداره ویستابست از دو مدل پنجره ریلی به کار میبرد .

خرید پنجره دوجداره upvc ریلی ویستابست در کرج

*در بخش های گوناگون پنجره های ریلی از لاستیک و نوار مویی به کار برده می شود ک به مقدار قابل توجهی عایق بندی را بالا می برد.

پنجره دوجداره ریلی شرکت ویستابست با نام سری W260 شناخته می شود و مثل دیگر محصولات ویستابست به رنگ سفید با شفافیت بالا با به کار گیری از بهترین مواد اولیه یو پی وی سی اروپایی ساخته شده است. در این سری ریلی درب و پنجره دو جداره UPVC، دو مدل تک ریل و جفت ریل وجود دارد.

پنجره ریلی جفت ریل

به کار گیری از ریل در درب و پنجره دوجداره جفت ریل ویستابست باعث کم کردن مقدار عایق بندی این مدل پنجره دو جداره یو پی وی سی شده است. با این حال مقدار عایق بندی آن نسبت به پنجره های قدیمی خیلی بیشتر و محسوس می باشد و علت برعدم تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره ریلی نمی شود. از جمله خصوصیات این سری پروفیل ویستابست، ۳ محفظه بودن و عرض ۸٫۵ سانتی آن می باشد که زیبایی خاصی به پنجره دوجداره می بخشد. در این محصول به علت وجود دو ریل مجزا از یکدیگر، با درخواست مشتری می توان قابلیت باز شدن هر دو لنگه را قرارداد .

مزایای پنجره کشویی یو پی وی سی
مزایای پنجره کشویی یو پی وی سی

پنجره دوجداره upvc ریلی ویستابست

این مدل پنجره دوجداره ویستابست، متناسب با اقلیم های گوناگون آب وهوایی طراحی شده است و دارای استاندارد های روز دنیا می باشد. در طراحی پنجره دوجداره ریلی تک ریل به جای استفاده از دو ریل در کنار یکدیگر، از یک ریل به همراه یک لنگه ثابت به کار برده شده است که باعث بالا بردن مقدار عایق بندی در مقابل حرارت و برودت، آلودگی های صوتی و گرد و غبار می شود. و نیز می توان از شیشه سه جداره نیز در این پنجره دوجداره ویستابست به کار برد.

تفاوت انواع پنجره وینتک ریلی

پروفیل فریم در پنجره ویستابست ریلی از دو مدل سطح مقطع گوناگون ساخته شده است که با اسامی پنجره تک ریل ریلی و پنجره جفت ریل ریلی در بازار موجود می باشد. سطح مقطع پروفیل اثرات زیادی روی انتخاب فریم انتظار پنجره دوجداره و میزان طاقچه لبه پنجره دارد.