مرکز فروش پنجره دوجداره ویستابست در کرج

قیمت پنجره upvc ویستابست

مرکز فروش پنجره دوجداره ویستابست در کرج : شرکت پنجره ماندگار، سازنده انواع شیشه و پنجره دو جداره در کرج ، با در نظر گرفتن ضمانت ۱۰ ساله کیفیت کالا برای مشتریان خود شرایط مطلوبی را برای پشتیبانی محصولاتش در نظر گرفته است.شرکت پنجره ماندگار با داشتن بزرگترین مجموعه ساخت پنجره دو جداره در کرج آماده ی خدمت رسانی به مشتریان و صاحبان مشاغل مربوط به پنجره ی دوجداره می باشد.

مرکز فروش پنجره دوجداره ویستابست در کرج

شرکت پنجره ماندگار، نماینده رسمی پروفیل های مرغوب و دارای استاندارد مرکز تحقیقات ساختمان نظیر ویستا بست , هافمن و وینتک در کرج می باشد.همشهریان عزیز کرجی می توانند به دلیل نزدیکی به کارخانه ساخت پنجره یو پی وی سی در کرج، از خدمات بازدید و مشاوره رایگان این شرکت بهره مند شود.

مشخصات یک پنجره دوجداره upvc استاندارد ویستابست :

انواع پروفیل پنجره دوجداره ویستابست
انواع پروفیل پنجره دوجداره ویستابست
  • دارای گواهینامه استاندارد RAI آلمان.
  • گالوانیزه یکپارچه داخل پروفیل یو پی وی سی به ضخامت ۵/۱ میلی متر.
  • لاستیک های آب بندی از نوع EPDM و از جنس لاستیک
  • ساخت استاندارد مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست.
  • یراق آلات ROTO آلمان و WORNE ترک با توجه به ابعاد
  • شیشه دوجداره با ساختار جدار داخلی ۶ میلیمتر و اسپیسر ۱۲ و جدار خارجی ۴ میلیمتر ساده.
  • نصب استاندارد با بکارگیری از پیچ بولدکس ۸ تا ۱۰ سانتی متری به فواصل هر ۳۰ سانتی متری
  •  تزریق فوم پلی ارتان جهت آب بندی و چسب سیلیکون ۸۰ درصد جهت آب بندی.

پروفیل ویستابست

بررسی ها و آنالیز های صورت گرفته در رابطه با قابلیت ها ی گوناگون پروفیل ویستابست و با در نظر گرفتن نظرات کارشناسان گوناگون در این صنعت و همچنین کارخانه داران ، سازندگان درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی و همچنین مصرف کنندگان درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی ، پروفیل ویستابست از مجموع ۴۰ بارم ، با کسب ۳۷ بارم مثبت از نظر کیفیت پروفیل در آزمایشات گوناگون سختی، قابلیتهای فنی، استحکام و…..در رتبه نخست پروفیلهای ایران قرار دارد.
آمار ارائه شده بر حسب داده هایی است که بازدیدکنندگان و مصرف کنندگان پنجره یو پی وی سی، کارشناسان و سازندگان درب و پنجره یو پی وی سی به صورت روزانه و داینامیک تهیه شده است. لطفا توصیه ها و نظرات خود را با انتخاب بر روی نظر مثبت یا نظر منفی اعلام فرمایید.آمار ارائه شده زیر بر حسب مجموع داده های ۱۰۰ تایی کاربران تهیه شده است .

برای سفارش پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست خود با دفتر فروش شرکت پنجره ماندگار با شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳   تماس حاصل کنید.