قیمت هر متر مربع پنجره upvc

پنجره دوجداره فرانسوی

قیمت هر متر مربع پنجره upvc

برخی از فروشندگان درب و پنجره دو جداره قیمت این محصول را بر اساس متر مربع ارائه می دهند. در صورتی که این امر کاملا اشتباه بوده و هدف از این کار ارائه یک قیمت مبهم است تا فروشندگان بتوانند در فرآیند کاری آن را تغییر داده و محصول را با بالاترین قیمت ممکن به مشتریان بفروشند. مشتریان گرامی باید به این نکته توجه داشته باشند که نباید قیمت پنجره های ثابت را که فاقد هر گونه یراق آلات و بازشویی است هم قیمت پنجره های دوجداره upvc متحرک پرداخت نمایند.

طرح پنجره یو پی وی سی

برای محاسبه قیمت هر متر مربع پنجره upvc عوامل مختلفی دخیل می باشند که از مهمترین آن ها میتوان نوع پروفیل مصرفی پنجره دوجداره, طول و عرض پنجره دوجداره, تعداد بازشوها و جنس یراق آلات کاربردی را نام برد. مهم ترین عامل در قیمت هر متر مربع پنجره upvc جنس پروفیل مصرفی در درب و پنجره دوجداره است چرا که بیشترین قسمت از یک پنجره دوجداره را فرا می گیرد. شرکت های متعددی در زمینه تولید پروفیل فعالیت دارند که بعضی از شرکت ها دارای استاندارد های لازم و برخی دیگر از پروفیل ها فاقد مجوز استفاده می کنند. قیمت هر متر مربع پنجره upvc با پروفیل مناسب و استاندارد با نوع بی کیفیت و غیر استاندارد آن متفاوت می باشد و هر ارزانی بدون دلیل نیست….
هزینه های جانبی که در قیمت نهایی درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی تاثیر گذار می باشد:
هزینه جوش کاری
هزینه فرض کاری
هزینه بازسازی

پنجره یو پی وی سی

قیمت پنجره دوجداره با پنجره سه جداره متفاوت است, پنجره سه جداره دارای کیفیت بالاتری بوده و اجزاء و متریالی که در آن مورد استفاده قرار گرفته بیشتر بوده و به همین دلیل تفاوت قیمت پنجره سه جداره و پنجره دو جداره میتواند بین ۱۵ تا ۲۰ درصد باشد .
در صورتی که نیاز به محاسبه قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی برای منزل و یا محل کارخود دارید میتوانید با شماره های مندرج در سایت با ما در تماس باشید تا کارشناسان اطلاعات مورد نیاز برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره upvc را برای شما ارائه دهند . لازم به ذکر است که شرکت پنجره ماندگار در کرج علاوه بر خدمات درب وپنجره دوجداره یو پی وی سی خدمات دیگری از قبیل انواع توری و شیشه دو جداره را نیز با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد.