چرا ویستا بست؟

ویستابست

چرا ویستا بست؟

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که چرا ویستا بست بهترین انتخاب در زمینه درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشد. شرکت درب و پنجره دوجداره ویستا بست VISTABEST از تولیدکنندگان برتر پروفیل upvc در ایران می باشد که تمامی محصولات خود را با توجه به شرایط آب و هوایی مناطق مختلف جغرافیایی کشور و طبق آخرین استاندارد های روز دنیا تولید و به بازار فروش عرضه می نماید.
شرکت درب و پنجره دوجداره ویستا بست در کرج VISTABEST با توجه به نیاز ساختمان سازان و مشتریان گرامی تنوع محصولات خود را افزایش داده و در حال حاضر با ۱۳ خط تولیدی و ظرفیت تولید سالانه ۱۸۰۰۰ تن از پیشگامان صنعت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی می باشد. ویستا بست تنها پروفیل یو پی وی سی ایرانی استاندارد می باشد که با مراجعه به سایت جهانی RAL نام آن را می توان در میان بزرگان صنعت پروفیل درب و پنجره دو سه جداره یو پی وی سی جهان مشاهده کرد.

پنجره دوجداره ویستابست

مزایای مهم درب و پنجره دوجداره ویستا بست VISTABEST

کاهش مصرف انرژی:
شما می توانید با استفاده از درب و پنجره یو پی وی سی ویستا بست با یراق و شیشه دوجداره استاندارد در میزان مصرف انرژی بطور قالب ملاحضه ای صرفه جویی نمایید.

بالا رفتن بهره وری انرژی:
درب و پنجره دوجداره ویستا بست علاوه بر کاهش تبادل حرارتی بین فضای داخلی و خارجی ساختمان ها از اتلاف انرژی به میزان قابل توجهی جلوگیری می نماید و در نتیجه بهره وری انرژی را بالا می برد.

امنیت بالا:
درب و پنجره دوجداره یو پی یو سی ویستا بست این قابلیت را دارد که با استفاده از شیشه دوجداره ضد سرقت و یراق آلات ضد سرقت به یک پنجره دوجداره ضد سرقت عالی تبدیل گردد.

ضد خوردگی و پوسیدگی:
برخلاف خیلی از درب و پنجره های دوجداره بی کیفیت، پروفیل ویستا بست در برابر تعداد زیادی از مواد شیمیایی و قلیایی مقاوم بوده و بر اثر گذشت زمان و آلودگی های محیطی دچار خوردگی و پوسیدگی نمی شود و تغییر رنگ پیدا نخواهد کرد.

شرکت پنجره دوجداره ماندگار از نمایندگان برتر شرکت ویستا بست VISTABEST در کرج می باشد و این افتخار را دارد که محصولات درب و پنجره upvc دو جداره خود را با استفاده از پروفیل ویستا بست تولید و روانه بازار کند.