قیمت انواع پنجره دوجداره وین تک در کرج

پنجره دو جداره وین تک

قیمت انواع پنجره دوجداره وین تک در کرج

اگر شما هم قسط خرید انواع پنجره دوجداره وین تک WINTECH در کرج را دارید توصیه می کنیم این مطلب را با دقت مطالعه نمایید. متاسفانه در میان برخی از نمایندگی های پنجره دوجداره وین تک تفاوت قیمت فاحشی مشاهده می شود که این مسئله با کیفیت رابطه مستقیم دارد زیرا برخی از آن ها با پایین آوردن کیفیت پنجره دوجداره وین تک, قیمت را نیز کاهش می دهند.
از پارامترهای مهم در تعیین قیمت انواع پنجره دوجداره وین تک WINTECH می توان به پروفیل گالوانیزه مورد استفاده, لاستیک درزبندی, نوع و جنس شیشه, نحوه تولید و نصب انواع پنجره دوجداره وین تک اشاره کرد که سازنده می تواند بدون اینکه خریدار متوجه شود کیفیت آنها را پایین بیاورد.

پروفیل گالوانیزه

پروفیل تقویتی گالوانیزه

پروفیل گالوانيزه مورد استفاده در پنجره دوجداره وین تک WINTECH تعيين ‌کننده کيفيت و استحکام می باشد. ازمعيار‌هاي سنجش گالوانيزه در هنگام خرید پنجره دوجداره وین تک مواردي چون ضخامت، وزن و شکل گالوانيزه است. باید توجه داشته باشید ضخامت گالوانیزه داخل پروفیل یو پی‌ وی‌ سی بر اساس نوع فشاری که بر روی آن وارد می‌شود تغییر می‌کند. به طور کلی می‌توان گفت که استفاده از پروفیل تقویتی گالوانیزه در پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک به دلایل زیر است:
– مقاومت در برابر بادهای شدید
– کمک به عدم تغییر شکل پروفیل UPVC در اثر گرما
– نصب و کارکرد صحیح یراق‌آلات مورد استفاده در پنجره دوجداره

پروفیل

لاستیک درزبندی

لاستیک درزبندی مخفف کلمات Ethylene Propylene Diene Monomer Rubber می‌باشد که نوعی لاستیک ترکیبی بوده و می‌تواند به مقدار زیادی، کش بیاید و دوباره به حالت اولیه بازگردد بدون اینکه هیچ‌گونه تغییر شکل دائمی پیدا کند. زمان خرید پنجره دوجداره وین تک WINTECH باید دقت نمایید که لاستیک درزبندی از نوع EPDM باشد زیرا دوام,عمر و خواص آن بهتر از انواع دیگر لاستیک های درزبندی مانند SBS و SEBS می باشد.

شیشه دوجداره

در هنگام سفارش پنجره دوجداره وین تک WINTECH و تعیین قیمت نهایی باید دقیقاً نوع شیشه (داخلی یا خارجی) و ضخامت لایه‌های شیشه و همچنین گازپرکننده (آرگون یا کریپتون) لایه‌ها مشخص گردد. شیشه‌های دوجداره استاندارد و با کیفیت پنجره دوجداره وین تک WINTECH باعث کاهش اتلاف انرژی، کاهش آلودگی صوتی، جلوگیری از نم‌زدگی شیشه می‌شوند .