مقایسه پنجره وین تک و ویستابست

نمایندگی پنجره دوجداره در کرج

پروفیل های یو پی وی سی موجود در بازار ایران را می توان به پروفیل های تولید داخل و پروفیل های وارداتی از خارج دسته بندی کرد. از جمله بهترین پروفیل های درب و پنجره دوجداره تولید داخل می توان وین تک  را نام برد که از نظر کیفیت, استاندارد و رضایت مشتریان دارای رتبه بالایی می باشند. بسیاری از افراد به دلیل پروفیل های باکیفیت تر وین تک این مدل از پنجره  را انتخاب می کنند.
برخی مشتریان هنگام خرید درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی در کرج با این سوال مواجه می شوند که وین تک بهتر است یا ویستا بست؟ در این مطلب به مقایسه پنجره وین تک و ویستابست می پردازیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. شما میتوانید برای خرید پنجره دوجداره در تهران با مجموعه ما تماس بگیرید.

وینتک

مقایسه پنجره وین تک با ویستابست

پنجره وین تک و ویستابست یکی از مدل های پنجره دوجداره در کرج می باشند که خرید و نصب هر کدام از این پنجره ها مزیت هایی دارد. به عنوان مثال هزینه خرید پنجره دوجداره وین تک در کرج نسبت به پنجره ویستابست در کرج گران تر است اما این مدل از پنجره کیفیت بسیار مناسبی دارد. البته خرید پنجره ویستابست هم مزیت های بیشماری دارد که در ادامه به مقایسه پنجره وین تک و ویستابست می پردازیم.

ویژگی های مهم پروفیل پنجره دوجداره وین تک WINTECH

قیمت مناسب پنجره دوجداره یو پی وی سی وین تک مطابق با آب و هوای کشور
دارای مدل های مختلف از لحاظ سایز بندی امکان تهیه پنجره دوجداره وین تک در رنگ های مختلف بصورت پوشش لمینت ساخته شده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه اروپایی است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی پنجره وین تک در کرج

پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست

ویژگی های مهم پروفیل پنجره دوجداره ویستا بست VISTABEST

پروفیل درب و پنجره دوجداره ویستا بست قیمت بالاتری نسبت به مابقی پروفیل ها دارد اما در مقابل از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار می باشد.
اخذ گواهینامه کیفیت از رال RAL آلمان و دریافت تاییدیه کیفیت از SKZ بعنوان ممیز کیفیت پروفیل پنجره دوجداره ویستا بست می باشد. لازم بذکر است این گواهینامه یکی از استانداردهای مطرح جهانی در زمینه کنترل کیفی درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشد.
تنوع در مدل و حالت های بازشوی پنجره دوجداره ویستا بست:

پروفیل های پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستا بست در ۴ سری با اسامی پروفیل سه محفظه ای،۵ محفظه ای، پروفیل سری کشویی و پروفیل های جانبی تولید می گردد.
پروفیل پنجره دوجداره ویستا بست دارای ۵ رنگ لمینت و سفید می باشد که با گذشت زمان به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهند.

همچنین این شرکت تنها عضو موسسه رال آلمان در ایران میباشد.