فروش پنجره upvc ارزان هافمن در کرج

پنجره سنتی دوجداره یو پی وی سی

فروش پنجره upvc ارزان هافمن در کرج:یکی از برند های معروف پروفیل پنجره یو پی وی سی پروفیل هافمن می باشد.این پروفیل به دلیل اینکه تازه ورود به بازار ایران کرده است قیمتی ارزان تری نسبت به برند های هم تراز خود دارد و مشتریان تعویض یا نسب و راه اندازی پنجره upvc بیشتر رغبت دارند به این نوع پروفیل پنجره در کرج و شرکت پنجره ماندگار اقدام به تولید پنجره این پروفیل کرده است.

فروش پنجره upvc ارزان هافمن در کرج

شرکت پنجره دوجداره هافمن توانسته است با تکیه بر کادری کارشناس و دستگاه های تولید با کیفیت خود در سال ۱۳۸۷ اولین پروفیل های لاستیک دار و اولین پروفیل های سری ۷۰ ( ۵ کانال ) را تولید نماید, که این یکی از افتخارات این شرکت پروفیل سازی در ایران می باشد.

با بررسی انواع پروفیل پنجره دوجداره هافمن از جهات گوناگون از طریق کارشناسان، تولید کنندگان و مصرف کنندگان از نظر عدم بروز مشکل تغییر فرم و رنگ پروفیل upvc میزان مقاومت در شرایط آب و هوایی مختلف وارزان انواع پروفیل پنجره دوجداره هافمن در مقایسه با سایر پروفیل های بازار جزء ارزان ترین پروفیلهای مصرفی قرار دارد.

معرفی تعدادی از انواع پروفیل پنجره دوجداره هافمن در کرج:

ارتفاع دیواره خارجی پروفیل upvc هافمن در این نوع ۵۸ میلیمتر و همچنین ارتفاع دیواره داخلی این پروفیل نیز ۵۸ میلیمتر می باشد. عرض پرفیل لنگه پنجره هافمن ۷۰ میلیمتر و این پروفیل ۵ کاناله بوده و دارای ضخامت شیشه خور ۲۴ میلیمتری میباشد. محل اسقرار گالوانیزه در این نوع پروفیل یو پی وی سی هافمن به ارتفاع ۳۳ میلیمتر و عرض ۲۲ میلیمتر میباشد.پنجره پروفیل فریم پنجره دوجداره پروفیل هافمندر این پروفیل ارتفاع دیواره خارجی پروفیل یو پی وی سی هافمن ۶۲ میلیمتر و ارتفاع دیواره داخلی این پروفیل ۴۲ میلیمتر می باشد. عرض پروفیل فریم پنجره هافمن ۶۰ میلیمتر و این پروفیل ۴ کاناله بوده و دارای ضخامت شیشه خور ۲۴ میلیمتری میباشد.

پروفیل لنگه پنجره upvc هافمن
پروفیل لنگه پنجره upvc هافمن

در این نوع پروفیل یو پی وی سی هافمن محل استقرار گالوانیزه به ارتفاع ۲۳ میلیمتر و عرض ۳۲ میلیمتر میباشد.پروفیل فریم بزرگ پنجره دوجداره پروفیل هافمنارتفاع دیواره خارجی پروفیل پنجره دوجداره هافمن در این نوع ۶۸ میلیمتر و ارتفاع دیواره داخلی این پروفیل ۴۸ میلیمتر می باشد. در این نوع پروفیل عرض پروفیل لنگه بزرگ هافمن ۶۰ میلیمتر و پروفیل ۵ کاناله بوده و دارای ۲۴ میلیمتر ضخامت شیشه خور می باشد. محل جایگیری گالوانیزه در این نوع پروفیل upvc هافمن به ارتفاع ۳۳ میلیمتر و عرض ۲۲ میلیمتر میباشد.