خرید انواع مدل پنجره رنگی دوجداره در کرج

قیمت درب و پنجره دوجداره ارسی در کرج

خرید انواع مدل پنجره رنگی دوجداره در کرج: با استفاده از پنجره های رنگی دیگر نیازی به نگرانی در مورد دکوراسیون منزل خود نباشید.شرکت پنجره ماندگار انواع درب و پنجره یو پی وی سی را در رنگ ها و طرح های مختلف تولید و عرضه می کند.شما می توانید پنجره مورد نظر خود را در رنگ دلخواه سفارش دهید و در کمترین زمان پنجره دوجداره رنگی را تحویل بگیرید.

خرید انواع مدل پنجره رنگی دوجداره در کرج

رنگ بندی پنجره های دوجداره
رنگ بندی پنجره های دوجداره

استفاده از  پنجره رنگی باعث می ‌شود نور خورشید به اندازه کافی، نه کمتر نه بیشتر وارد فضای اتاق شود.رنگ ‌های مختلف آن و ایجاد نورهای همرنگ بر روی انسان تاثیر متفاوتی دارد. هر رنگ در کنار رنگ های دیگر شدت این تاثیر را خنثی می ‌کند و مقدار مناسب آن را تنظیم و تعدیل می‌ کند. بیشتر رنگ ‌های رنگی ها لاجوردی، زرد، سبز و قرمز است.این روزها با توجه به نفوذ معماری غرب و کم رنگ شدن عناصر سنتی، رنگی نیز در حال فراموشی است.

  • از رنگ زرد برای تحریک اعصاب استفاده می‌شود.
  • از رنگ نارنجی برای بالا بردن سطح انرژی استفاده می‌شود.
  • از رنگ آبی برای کاهش درد و تسکین بیمار استفاده می‌شود.
  • رنگ آبی، احساس آرامش را به ذهن می‌آورد و معمولاً نشانگر صلح، امنیت و نظم است.
  • از رنگ نیلی برای تسکین ناراحتی‌های پوستی استفاده می‌شود.
  • رنگ قرمز، به وجود آورنده احساس شور و هیجان است.

اثرات و دلایل خرید پنجره دوجداره رنگی:

پنجره دوجداره رنگی
پنجره دوجداره رنگی

الف – نور: با خرید درب و پنجره دوجداره رنگی نور خورشید به اندازه کافی وارد فضای اتاق شود.نور در این مدل پنجره ها کم و زیاد نمی شود.

ب – روانشناسی رنگ‌ها در پنجره: از نظر روان‌شناسی رنگ‌های مختلف این شیشه‌ها و ایجاد نورهای هم رنگشان بر روی انسان تأثیرات مختلفی می‌گذارد که هر رنگ کنار رنگ دیگر شدت این تأثیر را خنثی می‌کند و مقدار مناسب آن را تنظیم و تعدیل می‌کند. بیشتر رنگ‌های استفاده شده در شیشه‌های رنگی رنگهای لاجوردی قرمز سبز و زرد هستند و هر کدام به تنهایی یک تأثیر روانشناختی مجزای دارند.

ج – زیبایی پنجره رنگی : سطح پنجره‌های رنگی را با استفاده از انواع نقش‌های گوناگون گره سازی و با شیشه‌های رنگین و ساده می‌آراستند و ترکیب‌های بدیعی پدید می‌آورند و بدین صورت هماهنگی بین این شبکه‌های هندسی و نورهای رنگی باعث ایجاد زیبایی دلپذیری می‌شود.

د – نقش هندسی در  پنجره رنگی: ناپسند دانستن تقلید از نقش‌ها و صورت‌های انسانی و حیوانی در نقاشی و سایر هنرهای تصویری و تجسمی به تدریج موجب شد که تقلید از طبیعت در فرهنگ بسیاری از هنرهای اسلامی چندان مورد توجه قرار نگیرد و جایگاه والایی نیابد. به همین جهت هنرمندان به ترکیب‌های هندسی و انتزاعی توجه بسیار کردند.