فروش درب پنجره بالکن با کیفیت کرج

پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست

فروش درب پنجره بالکن با کیفیت کرج: استفاده از درب و پنجره مناسب برای بالکن ساختمان علاوه بر زیبایی که به دکوراسیون منزل شما می بخشد باعث کاهش اتلاف انرژی نیز می شود. برای انتخاب درب و پنجره مناسب برای بالکن تراس خانه خود می توانید با کارشناسان پنجره دوجداره ماندگار تماس بگیرید.

فروش درب پنجره بالکن با کیفیت کرج

پنجره های فولکس واگنی مناسب برای بالکن:

پنجره های لولایی در زمان باز شدن فضای زیادی را اشغال می کنند. به علاوه درگیر شدن آنها با پرده همیشه یکی از مشکلات آزار دهنده در زمان باز کردن پنجره ها می باشد.  در عین حال استفاده از پروفیل های کشویی عملکرد عایقی مناسبی را ایجاد نخواهد کرد. سیستم های فولکس واگنی این امکان را فراهم میکند که پنجره ها به صورت موازی با دیوار یا قسمت ثابت پنجره و تنها  با چند حرکت ساده و بدون سرو صدا باز شود. استفاده از پروفیل های استاندارد لولایی در این سیستم حداکثر عملکرد عایقی را به دنبال خواهد داشت.  سیستم های فولکس واگنی قابلیت نصب روی درب پنجره های بسیار بزرگ را نیز دارا می باشند. این سیستم ها به صورت کلنگی نیز قابلیت باز شدن دارند.

پنجره یو پی وی سی فولکس واگنی
پنجره یو پی وی سی فولکس واگنی

درب های سوییچی مناسب برای بالکن:

درب های سوییچی در بالکن یا سرویس حمام و توالت مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع درب ها پروفیل بزرگتری نسبت به پروفیل پنجره دارند. این نوع درب ها در هر دو طرف (داخل و خارج) دستگیره دارند تا امکان قفل کردن درب را از هر دو طرف فراهم آورد. دستگیره های مورد استفاده درب های upvc، از دوطرف قابل دسترسی است اما یراق های پنجره فقط از سمت داخل قابل استفاده می باشد.
مهم ترین قابلیت های درب سوییچی یو پی وی سی:
۱– نصب و استفاده بر روی درب های داخلی آپارتمان
۲- قابلیت نصب و استفاده از پنل های یو پی وی سی به جای شیشه
۳- افزایش ایمنی فضای داخلی
۴- امکان نصب دو نوع یراق

درب فرانسوی
درب فرانسوی

. پنجره طاقدار مناسب برای بالکن:

انواع پنجره های قوسی دارای طاقهایی گرد هستند که یک طرح معماری را به هر خانه اضافه می کنند. اکثر پنجره های طاقدار باز نمی شوند و یا بسته می شوند و اغلب در بالای پنجره های استاندارد نصب می شوند که تهویه ایجاد می کنند. برخی از پنجره های طاقدار می توانند همانند پنجره های لولادارباز شوند.

پنجره دوجداره سایبانی مناسب برای بالکن:

پنجره دوجداره سایبانی بکی از انواع پنجره های دوجداره است که از لحاظ بازشدن با دیگر پنجره های دوجداره متفاوت میباشد. طریقه بازشدن این پنجره فقط به صورت افقی میباشد؛ اما میتوان مشخص کرد که پنجره سایبانی از پایین یا بالا و به داخل یا خارج باز شود.این نوع پنجره ها در ابعاد کوچک قابل ساخت هستند و بیشتر در مکان هایی مثل حمام و دستشویی که نیاز به تهویه دارند استفاده میشوند. همچنین از آنها میتوان در پنجره شیروانی استفاده کرد.

مزایای استفاده از پنجره دوجداره سایبانی:

پنجره دوجداره وين تك
پنجره دوجداره وين تك
  •     حجم فضای کمی را اشغال میکند.
  •     تهویه را به خوبی در محیط انجام میدهد.
  •     نور کافی و خوبی را برای محیط فراهم میکند.
  •     عایق بندی بسیار خوبی دارد.
  •     از بیرون ساختمان دید کمی را به داخل ایجاد میکنند.
  •     این مدل را میتوان با پنجره ثابت یا لولایی ترکیب کرد.
  •     باعث ایجاد منظره زیبایی در نمای ساختمان میشوند.
  •     حالت باز شدن پنجره دوجداره سایبانی را میتوان سفارش داد.
  •     این پنجره به راحتی توسط متخصصان نصب میشود.
  •     قیمت مناسبی دارد