خرید پنجره یو پی وی سی کشویی در کرج

مزایای پنجره کشویی یو پی وی سی

خرید پنجره یو پی وی سی کشویی در کرج: این مدل درب و پنجره یکی از پرطرفدارترین و زیباترین درب و پنجره هاست .به دلیل یراق آلاتی که در ساخت آن استفاده می شود مصارف ویژه و خاصی دارد. همانند درب ون های فولکس واگن بصورت حرکت ترکیبی ریلی باز و بسته می شود.

خرید پنجره یو پی وی سی کشویی در کرج:

در حال حاضر پنجره ریلی دوجداره طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و انواع آن به شرح زیر می باشد :

مدل مارک اتوماتیک: این نوع یراق در اجرای پنجره های ریلی با ارتفاع و عرض و وزن بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد که عموما شما قادر خواهید بود بیشترین اندازه شیشه ( بهترین ویو ) و کمترین بازشو و تقسیم بندی را در این پنجره مشاهده کنید.در و پنجره دوجداره upvc وین تک

مدل مارک نیمه اتوماتیک: این یراق در پنجره و درب های متوسط استفاده می شود و نسبت به یراق مکانیکی روانتر بوده است و اعمال نیروی فیزیکی جهت باز و بسته شدن پنجره یا درب کمتر می باشد.

مدل مارک معمولی:  که عمدتا در پنجره های کوچک استفاده می شود که بحث نوع بازشو و بحث عدم اشغال فضا در محل مطرح می باشد لازم به ذکر است که به علت وزن پایین شیشه و لنگه در این پنجره باز و بسته شدن با اعمال نیروی فیریکی کامل توسط شخص صورت می پذیرد.

قیمت درب پنجره upvc ریلی وین تک در کرج
قیمت درب پنجره upvc ریلی وین تک در کرج

تعویض پنجره دو جداره ویژگی های فنی پنجره ریلی دوجداره وین تک:

سیستم پنجره ریلی دوجداره وین تک جهت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین مناسب می باشد. سیستم فولکس واگنی هوابندی کاملی دارد و مانند یراق آلات دوحالته از قسمت بالا هم باز می شود که باعث می شود یراق فولکس واگنی از تهویه مناسبی برخوردار است. یراق ریلی پنجره و درب به دلیل خاص بودن مصرف کمی نسبت به یراق آلات دیگر دارد و سیستم بازشوی یراق ریلی مانند ماشین های فولکس واگن می باشد باز شدن آن به این شکل است که اول لنگه مقداری به بیرون حرکت کرده و سپس به صورت افقی حرکت می کند معتبرترین تولید کنندگان اینگونه یراق آلات هستند.

قیمت در و پنجره دو جداره ریلی وین تک
قیمت در و پنجره دو جداره ریلی وین تک

مزایای پنجره ریلی دوجداره وین تک آن عبارتند از:

  • باز شدن لنگه تا زاویه ۴۵ درجه امکان پذیر می باشدهنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود و لنگه به صورت کشویی حرکت می کند
  • زیبایی فوق العاده همراه با عایق بندی و هوابندی کامل

نکته آخر در ارتباط با یراق آلات پنجره ریلی این است که از قدیم در سایر متریال های پنچره های دوجداره مورد استفاده بوده است و این یراق آلات نیز جزو زیباترین یراق آلات پنجره می باشد .این نوع پنجره نیز مانند دیگر محصولات UPVC دارای طرح و رنگ بندی های متنوع و گسترده ایست که با توجه به سلیقه مشتری و طراحی داخلی محل نصب قابل انتخاب می باشد .