پنجره رنگی وین تک ارزان باکیفیت کرج

قیمت درب و پنجره دوجداره ارسی در کرج

پنجره رنگی وین تک ارزان باکیفیت کرج: از منظر روان‌شناسی رنگ شیشه رنگی‌ها با پدید آوردن رنگ‌های مفرح و جذاب اثرهای دیگری را در سلامت و روان انسان‌ها نیز به جا می‌گذارند که در دنیای امروزی و مدرن ما می‌تواند آرامش بخش لحظه‌های باشد که با تنش‌های زیادی همراه است. اکثر رنگ‌های استفاده شده در شیشه رنگی‌های ارسی رنگ‌های لاجوردی قرمز سبز و زرد می‌باشند و هر کدام به تنهایی اثر روان‌شناسی جدایی را ایفا می‌کنند.

پنجره رنگی وین تک ارزان باکیفیت کرج

کیفیتی از مواد معدنی هست که اصلی ترین ماده آن سیلیس است. دلیل رنگی شدن شیشه ها این است که موقع تهیه شیشه، زمانی که شیشه بصورت ذوب شده است مثلاً: برای شیشه لاجوردی از مواد معدنی لاجوردی استفاده می کنیم و محلول شیشه را به رنگ لاجوردی در میاورند و سپس به میزان اندازه ضخامتی که میخواهند شیشه تولید می کنند، این مواد را در قالبی ریخته و به شیشه مورد نظر می رسند. ضخامت شیشه رنگی ۲/۵ الی ۳ میلیمتر است. شما میتوانید برای خرید پنجره دوجداره وین تک در کرج با مجموعه دلوین تماس بگیرید.

مزیت پنجره رنگی وین تک ارزان باکیفیت کرج

پنجره دوجداره رنگی
پنجره دوجداره رنگی

ورودی های تحسین بر انگیز

با استفاده از شیشه های رنگی طرح دار متناسب با رنگ در ورودی می توانید زیبایی حیرت انگیزی به منزل خود ببخشید؛به طور مثال با استفاده از رنگ آبی آرامش خاصی به فضای ورودی تزریق می شود با این کار نشیمن خود را متحول کنید. استفاده از شیشه های رنگی در پنجره های امروزی هم امکان پذیر است و می تواند دکوراسیون منزل شما را از این رو به آن رو کند. اگر دوست دارید در طول روز از نور طبیعی استفاده کنید اما نور زرد و شدید آفتاب آزارتان می دهد، می توانید با استفاده شیشه های رنگی,نوری لطیف را به خانه تان دعوت کنید.

رنگ بندی پنجره های دوجداره
رنگ بندی پنجره های دوجداره

باز شدن پای شیشه های رنگی در سرویس بهداشتی

دیگر مانند گذشته نمی توان به سادگی از دکوراسیون و طراحی سرویس های بهداشتی گذشت. پنجره ای با شیشه های رنگی برای سرویس بهداشتی ایده ای منحصر به فرد است؛ زیرا نور را به حد کفایت عبور می دهد و در عین حال حریم خصوصی این فضا را نیز حفظ می کند. شیشه های رنگی در کنار حفظ امنیت و حریم، بسیار زیبا و کاربردی هستند.

شیشه های رنگی در اکسسوری ها

تنوع در دکوراسیون داخلی به طراح این فرصت را می دهد که از شیشه های رنگی در کوچک ترین ابعاد دکوراسیون بهره ببرد؛ به طور مثال استفاده از شیشه های رنگی در آباژورهاست که در نهایت با استفاده از نور مصنوعی افراد می توانند رنگ های متفاوتی در محیط داشته باشند. پنجره دوجداره در کرج انواع مختلفی دارد که یکی از برند های آن وین تک می باشد.