فروش پنجره کشویی ارسی در کرج

طرح پنجره دوجداره یو پی وی سی ارسی

پنجره کشویی ارسی دارای نمای زیبایی می باشد و رنگ های به کار رفته در پنجره های ارسی و نقش های ایجاد شده روی پنجره ارسی تا حد زیادی به زیبایی این پنجره ها کمک می کند.بهتر است بدانید برای پنجره کشویی دوجداره ارسی در شهر های گوناگون در بین مردم با نام های گوناگونی شناخته شده است. پنجره های دوجداره ارسی معمولا کار چندین پنجره را انجام می دهد چرا که در این نوع پنجره ها سعی می شود چندین پنجره را در قالب یک پنجره ایجاد کنند.

فروش پنجره کشویی ارسی در کرج

پنجره کشویی ارسی از محبوب ترین مدل های پنجره دوجداره کشویی است که بیشترین طرفداران درب و پنجره های دوجداره را به خود اختصاص داده است . این مدل برای نصب به خصوص در اتاق خواب ها کاربرد فراوانی دارد  . پنجره ارسی کشویی در ۲ مدل ساخته و نصب میشوند :

یک لنگه بازشو : که تنها یکی از لنگه های پنجره ارسی ، به صورت کشویی باز میشود

دو لنگه بازشو : هر دو لنگه ی پنجره کشویی ارسی قابلیت باز شدن را به صورت کشویی دارند .

پروفیل پنجره کشویی دوجداره

از پنجره کشویی ارسی یو پی وی سی دولنگه بازشو بیشتر در فضاهایی که نیازمند گردش بیشتر هوا هستند استفاده میشود. برای مثال اتاق هایی که تنها یک پنجره دارند.از دیگر کاربردهای پرطرفدار این محصول استفاده در پذیرایی ساختمان هاست به منظور نمای زیبا و رنگی که دارد . راحتی باز و بست پنجره کشویی استفاده از آن را در اتاق خواب ها و نشیمن ها بسیار ایده آل کرده است . چون در هنگام باز و بست این پنجره ها هیچ فضای داخلی و خارجی اشغال نمیشود

فروش پنجره کشویی ارسی در کرج

بازشوهای لنگه‌های پنجره ارسی به صورت کشویی می‌باشد یعنی لنگه‌ها به صورت موازی و روی ریل مربوط به خود جا به جا می‌شوند. در جاهائیکه با محدودیت فضایی جهت باز شدن پنجره به سمت داخل مواجه هستیم، استفاده از این نوع پنجره توصیه می‌گردد و قطعا از نظر آب‌بندی در سطح پایین‌تری نسبت به لولائی دو حالت بازشو قرار می‌گیرد.پنجره ارسی نوعی از پنجره می باشد که در مناطق سرد سیر مورد استفاده قرار میگیرد این پنجره های ها به جای حرکت روی یک اهرم رو به بالا جمع می شود پنجره ارسی دارای یک قاب یا یک محفظه می باشد که پنجره جمع شده در داخل آن قرار می گیرد پنجره ارسی را بیشتر می توان در اضفهان و کاشان مشاهده کرد.

کاربرد پنجره کشویی ارسی:

مشاهده فضای بیرونی ساختمان

در معرض دید قرار دادن فضای بیرونی

ایجاد نمای زیبا برای ساختمان و..