فروش پنجره دوجداره وین تک خلیجی در کرج

پنجره خلیجی

یکی از مهمترین عوامل در زیبایی نمای ساختمان شما درب و پنجره ها هستند.در ساختمان های نوساز برای بسیاری از نماها از پنجره دوجداره وین تک خلیجی استفاده میشود تا جلوه ای ویژه به نمای ساختمان شما دهد. پنجره دوجداره وین تک خلیجی ترکیبی از تعدادی پنجره ثابت و بازشو است که بادر کنار هم قرارگرفتن تحت زوایای مشخص قوسی چند ضلعی را پدید می آورند که به آن پنجره خلیجی یا bay window میگویند.

فروش پنجره دوجداره وین تک خلیجی در کرج

از پنجره دوجداره وین تک خلیجی اغلب در پذیرایی خانه مورد استفاده قرار میگیرد. طرح پنجره دوجداره وین تک خلیجی به نوعی است که فضای خانه شما عزیزان را بزرگتر جلوه می دهد و دیدی وسیع به بیرون برای شما ایجاد می کند. این پنجره دوجداره وین تک مقاومت بسیار بالای انواع ثابت وبازشو را حفظ میکند. امکان قرارگرفتن کتیبه نیز در پنجره دوجداره وین تک خلیجی وجود دارد. به دلیل نصب شیشه ساده در این پنجره های یو پی وی سی وین تک و هزینه تولید کمتر، نسبت به پنجره کمانی مقرون به صرفه تر هستند. اکثر مردم تصور می کنند که درب و پنجره های پیش آمده از ساختمان (پنجره شاه نشین یا پنجره دوجداره وین تک خلیجی سنتی و منسوخ شده اند،اما این مدل درب و پنجره های یو پی وی سی وین تک مزایای بسیاری دارا هستند ،که آنها را واجد ارزش می کنند.

پنجره دوجداره خلیجی
پنجره دوجداره خلیجی

فروش پنجره دوجداره وین تک خلیجی در کرج

افزودن زیربنا به منزل شما. اضافه کردن نور و روشنایی به فضا،به خصوص به لطف شیشه های دوجداره پانوراما که نور را از زوایای مختلف به داخل فضا سکونت شما هدایت می کنند. امکان تهویه و سیرکولاسیون هوا به دلیل قابلیت باز و بسته شدن درب و پنجره. پنجره های دوجداره وین تک خلیجی با طراحی خوب می توانند فضایی همه کاره و چند منظوره ایجاد کنند، از جمله:

مکانی برای خوابیدن،مطالعه،نیمکت،جایی برای ذخیره سازی،نیمکت غذاخوری یا صبح انه خوری و یا ترکیبی از این موارد.

چند نکته مهم در رابطه با فروش پنجره دوجداره وین تک خلیجی:

آنها احساس لطیف معمارانه را به فضا می بخشند.

پنجره های دوجداره خلیجی می توانند تبدیل به نقطه کانونی برای فضا شوند.

این پنجره ها بهترین مکان برای ترکیب با فضاهای ذخیره سازی هستند.

پنجره های یوپی وی سی خلیجی می توانند حس مینیمالیستی و مدرن به فضا ببخش ند.

این پنجره ها می توانند آیتم های مختلفی را در فضا کنار هم قرار دهند.

آنها می توانند مکانی راحت برای استراحت باشند.

پنجره دوجداره وین تک خلیجی یک قاب زیبا از طبیعت بیرون خود است.