فروش پنجره ویستابست دوحالته در کرج

پنجره دوحالته

شما عزیزانی که خواهان خرید درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی برای ساختمان خود یا همچنین تعویض پنجره های قدیمی خود با درب و پنجره upvc هستید باید حتما توجه داشته باشید که به هیچ وجه سراغ پروفیل های ارزان نروید زیرا از نظر کیفیتی هم پایین هستند این نوع پروفیل ها و پس از مدتی تغییر رنگ میدهند و دچار خرابی می شوند.مهمترین فاکتور در خرید شما یک پروفیل استاندارد مانند ویستابست است. فروش پنجره ویستابست دوحالته در بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار است و مهم ترین دلیل آن هم علاوه بر داشتن استاندارد و کیفیت بالا, مناسب بودن قیمت این نوع پروفیل می باشد.

فروش پنجره ویستابست دوحالته در کرج

پنجره ویستابست دوحالته بدلیل مزیت های زیادی که دارد نسبت به سایر درب و پنجره های دیگر بشدت توانسته با استقبال مردم در هنگام خرید درب و پنجره دوجداره رو به رو شود از مهمترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

زیبایی ظاهری

استحکام بالا

عمر بالا

قیمت مناسب

عایق مناسب در برابر آب و هوا

پنجره یو پی وی سی ویستابست
پنجره یو پی وی سی ویستابست

بازشو پنجره های ویستابست دوحالته باز شدن روي دو محور افقي و عمودي با يك دستگيره است. اين پنجره با توجه به اينكه در درون ساختمان قرار دارد اغلب در جايي نصب مي شود كه نياز به جابجايي هوا است مانند آشپزخانه. یراق آلات آلماني براي اين نوع از پنجره های ویستابست دوجداره بهتر است. با توجه به مكان قرار گيری اين پنجره دوحالته و بازشوی آن در هنگام باز و بسته شدن به فضاي كمتري نياز است.

مزایای فروش پنجره ویستابست دوحالته:

داراي امنيت بالا با توجه به يراق آلات به كار رفته

مخفي و پنهان بودن يراق آلات زير محور سش يا بازشو

قابليت رگلاژ راحت

امنيت و راحتی در باز و بسته شدن توسط كودكان

فروش پنجره ویستابست دوحالته در کرج

با توجه به اینکه فروش پنجره ويستابست دوحالته در سراسر کشور صورت می گیرد باید توجه فرمایید که تنها به نمایندگی های معتبر ویستابست مراجعه نمایید تا کیفیت محصولات خریداری شده از استاندارد های لازم برخوردار باشد همچنین بتوانید همراه این پنجره ها ضمانت نامه ی آن را هم دریافت کنید. تمامی انواع درب و پنجره های ویستابست مانند تک حالته،دوحالته و… ۱۵ سال بیمه نامه در برابر هرگونه تغییرات رنگ ، تغییر شکل ، تغییر فرم و ترک خوردگی را دارا می باشند.

یو پی وی سی دوحالته
یو پی وی سی دوحالته

شرکت پنجره ماندگار نماینده رسمی ویستابست برترین و معروفترین برند پروفیل ساخت ایران براساس استانداردهای بین المللی، اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور آمادگی خود را برای فروش و نصب انواع درب و پنجره های یو پی وی سی دوجداره ویستابست دوحالته با قیمتی کاملا مناسب اعلام می کند.