فروش پنجره سه جداره وین تک فولکس واگنی

پنجره دوجداره فولکس واگنی

پنجره سه جداره وین تک فولکس واگنی یک انتخاب درست در جهت انتخاب درب و پنجره های لولایی یو پی وی سی با ابعاد بزرگ می باشد. سیستم پنجره های سه جداره یو پی وی سی فولکس واگنی جهت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین بسیار مناسب است و باعث ایجاد فضایی باز و بزرگ داخل منزل شما و منظره ای دلپذیر را برای شما مهیا میکند. استفاده از یراق یو پی وی سی برای پنجره سه جداره فولکس واگنی باعث هوابندی و عایقبندی کامل شده و اگر در حالت نیمه باز قرار گیرد مانند تهویه برای شما عمل میکند.

فروش پنجره سه جداره وین تک فولکس واگنی

در ساخت پنجره های سه جداره upvc با یراق فولکس واگنی از همان نوع پروفیل دوجداره لولایی یو پی وی سی استفاده می شود که البته می تواند پروفیل سری ۶۰ یا ۷۰ و یا از پروفیل درب استفاده شود که قاعدتا این قضیه نیاز به کارشناسی و بررسی محل و اندازه و ابعاد قبل از ساخت را دارد.که این کار را کارشناسان شرکت ما برای شما انجام میدهند.

همچنین بخاطر وجود لاستیکهای آب بندی که میان هر دو پروفیل یو پی وی سی و مکانیزمهایی که اتصال و فشار آنها را بر یکدیگر بیشتر می کنند باعث میشود تا به صورت کامل آبند و هوابند می شود و بحث ورود گرد و غبار،سرما گرما و وجود صدا ناشی از از باد (که در پنجره های کشویی بسیار دیده می شود) به طور کامل در پنجره های سه جداره فولکس واگنی از بین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: نمایندگی پنجره وین تک در کرج

پروفیل upvc وین تک
پروفیل upvc وین تک

از مهمترین مسائل در فروش پنجره سه جداره یو پی وی سی بحث تحمل یراق ناشی از وزن پروفیل بازشو و شیشه دوجداره است. که اولا در پنجره لولایی و کشویی عمدتا یراق آلات تحمل وزن لنگه های خیلی بزرگ را ندارند و ثانیا جابجایی و باز و بسته کردن پنجره به علت وزن بسیار زیاد، کاربری آسان آن را از بین می برد.

اما در پنجره سه جداره upvc فولکس واگنی  مکانیزم و نوع یراق آلات با سیستم کشویی و لولایی کاملا فرق میکند و به طور بهتر می توان گفت سیستم پنجره سه جدارهفولکس واگنی عمدتا جهت ساخت پنجره های خاص با ارتفاع و عرضهای بزرگ با وزنهای زیاد طراحی شده است. شما میتوانید برای خرید پنجره دوجداره در کرج با ما تماس بگیرید.

فروش پنجره سه جداره وین تک فولکس واگنی

مزايای فروش پنجره سه جداره فولکس واگنی:

باز شدن (سش)باز شو تا زاویه ۴۵ درجه

هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود

دارای سه نوع مختلف اتومات، نیمه اتومات و معمولی

خاصيت اين نوع از پنجره های سه جداره وین تک مقاومت بالاي آنها در برابر آب و رطوبت است. نوع ساخت آنها به نحوي است كه فاصله يا تركی ندارند که باعث شود آب به داخل نفوذ کند. همچنين اين پنجره ها ضدآب هستند كه در شرايط آب و هوايي خاص بهترين انتخاب محسوب مي شوند.