رگلاژ پنجره دوجداره کلنگی در کرج

تعمیر پنجره دوجداره

امروزه به دلیل آلودگی های صوتی ناشی از زندگی شهری،ورود گردوغبار، جلوگیری از هدر رفتن انرژی سرما و گرما و…اکثر خانواده ها برای راحتی و آسایش خود تصمیم به انتخاب درب و پنجره دوجداره کلنگی یا انواع دیگر پنجره های یو پی وی سی میکنند که علاوه بر ظاهر زیبا،مزایای بی شماری نیز دارد . اما پس از گذشت زمان براساس عواملی چون رعایت نکردن اصول نصب و یا جنس نامرغوب پروفیل و استفاده از یراق الاتی که بی کیفیت هستند ،دیگر نمیتواند نقش مهمی را در بهره وری انرژی ایفا کنند و مرغوبیت خود را از دست می دهند و ضرورت نیاز به رگلاژ درب و پنجره دوجداره پیدا میکنند.

رگلاژ پنجره دوجداره

تعمیرکار درب و پنجره دوجداره کلنگی میتواند برحسب تخصص و تجربه خود در تعمیر و رگلاژ درب و پنجره دوجداره و همچنین نوع درب و پنجره استفاده شده خدماتی را ارائه دهد تا دوباره به آن کارایی مطلوب برسد.

برای مشاوره تعمیر پنجره کرج کلیک کنید

بعضی از افراد با استفاده از تجربه ی اندکی که دارند و راهکار های اشتباه ،میخواهند خودشان کار رگلاژ پنجره دوجداره کلنگی را انجام دهند که به پنجره دوجداره خسارت وارد میکنند، در نتیجه بهتر است برای رگلاژ درب و پنجره از یک متخصص و تعمیرکار حرفه ای کمک بگیریم تا پنجره دوجداره را مطابق با استاندارد های لازم و اصول رگلاژ درب و پنجره را به کیفیت ایده ال برساند.

تعمیر پنجره دوجداره
تعمیر پنجره دوجداره

رگلاژ درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی از جمله مواردی است که توسط تعمیرکار و سرویس کار درب و پنجره دوجداره کلنگی انجام میشود،به طور کلی خارج شدن از رگلاژ ممکن است پس از مدتی استفاده ، و به دلایلی همچون نصب نامناسب و استفاده نا درست از درب و پنجره دوجداره کلنگی اتفاق بیافتد.

رگلاژ پنجره دوجداره کلنگی در کرج

رگلاژ پنجره یو پی وی سی و رگلاژ پنجره دوجداره کلنگی یک تخصص محسوب میشود و نیاز به تجربه بالا دارد، به طور کلی در بحث رگلاژ درب و پنجره دوجداره چند نکته اساسی وجود دارد که در صورت رعایت نکردن آن و یا انجام نادرست رگلاژ پنجره دوجداره کلنگی باعث شکسته شدن شیشه و مشکلات دیگر خواهد شد.

باید توجه داشته باشید که عدم رگلاژ یراق آلات درب و پنجره دوجداره کلنگی سبب مشکلات زیادی دربر دارد از قبیل:

سختی در باز و بسته شدن درب و پنجره دوجداره

عدم حرکت روان دستگیره

مشکلات در تغییر حالت های بازشو

فاصله افتادن میان لنگه بازشو و فریم 

عملکرد نامناسب پنجره دوجداره

البته با رگلاژ مناسب پنجره دوجداره کلنگی ، می توان تا حدود زیادی از مشکلات پیش آمده برای پنجره دوجداره کلنگی که به مرور زمان طی استفاده و نگهداری نادرست یا نامرغوب بودن پروفیل ها و یراق ها را بر طرف کرد تا بتوان باز هم از مزایای زیاد این درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی بهره مند شد.