فروش پنجره دوجداره قسطی وین تک کرج

پنجره دوجداره وین تک درکرج

برای خرید پنجره دو جداره وین تک شما میتوانید به نمایندگی های معتبر سراسر کشور مراجعه فرمایید، شرکت پنجره ماندگار در کرج از جمله نمایندگی های فعال و با سایقه در زمینه تولید, فروش و نصب پنجره های دو جداره می باشد که انواع مدل های درب و پنجره های دوجداره را با توجه به سلایق مشتریان به بهترین نحو تولید و عرضه می نماید.همچنین این شرکت فرصتی بسیار خاص را برای مشتریان عزیز خود فراهم کرده ، آن هم فروش پنجره دوجداره وین تک بصورت قسطی است.

فروش پنجره دوجداره قسطی وین تک کرج

تمامی پنجره های دوجداره تولیدی در شرکت پنجره ماندگار با تکنولوژی و ترکیبات مواد اولیه یکسان تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد. جهت کنترل و حفظ کیفیت برند درب و پنجره دو جداره وین تک با شرایط قسطی در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشور نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد.

وینتک
وینتک

پروفیل های یو پی وی سی تولید شده در کارخانه وین تک با در نظر گرفتن شرایط متنوع آب و هوایی و جغرافیایی کشور و هم چنین کشورهای همجوار طراحی شده است تا از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار باشد.

مزایای فروش پنجره دوجداره وین تک قسطی

کاهش هزینه های مصرفی انرژی جهت تامین حرارت
ثابت بودن رنگ در برابر تابش اشعه خورشید
غیر قابل اشتعال در آتش سوزی
قابلیت نصب انواع یراق آلات یو پی وی سی
امکان تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دو جداره وین تک در حداقل بازه زمانی و کمترین تخریب

پنجره های دوجداره وین تک مي توانند ساليان متوالي بدون هیچگونه تغيير شكل يا ايرادي بدون نياز به نگهداري خاصي برای شما کار کنند. همچنين پنجره های ذوجداره وین تک در برابر آتش مقاوم هستند. آزمايش هاي بسياري در اين زمينه بر روي آنها انجام شده است كه نشان مي دهد درب و پنجره دوجداره با پروفیل وین تک در آتش سوزي، دافع آتش خواهد بود.
خاصيت اين نوع پنجره های دوجداره قسطی، مقاومت بالاي آنها در برابر آب و رطوبت است. نوع ساخت آنها به نحوي است كه فاصله يا ترك براي نفوذ آب در آنها وجود نخواهد داشت. همچنين اين محصولات خصلت ضدآب بودن را نيز دارا هستند كه در شرايط آب و هوايي خاص بهترين انتخاب محسوب مي شوند.