انواع پنجره دوجداره جدید عایق دوحالته کرج

عایق یو پی وی سی درب پنجره کرج

از بزرگترین مشکلات شهرنشینان امروزی وجود آلودگی صوتی و آلودگی هوا است. سر و صدای زیاد مشکلات زیادی هم به همراه دارد به عنوان مثال بروز مشکلات عصبی و روانی بر روی مردم است که رفع این مشکلات بسیار سخت و پرهزینه می باشد. با توجه به این مشکلات استفاده از پنجره دوجداره جدید عایق دوحالته است، می تواند این مشکلات را برطرف کنند چرا که این نوع پنجره جدید دوجداره عایق صوتی است و از ورود صداها به منزل شما جلوگیری می کند.

انواع پنجره دوجداره جدید عایق دوحالته کرج

اگر ساختمان مسکونی یا کار شما در محیط های پر سر و صدا از جمله در کنار اتوبان، کنار مدارس یا خیابانهای شلوغ واقع است می توانید از پنجره دوجداره جدید عایق دوحالته استفاده کنید. دلیل عایق صوتی بودن پنجره دوجداره دوحالته نوع پروفیل پنجره دوجداره جدید آن است که هم عایق صوتی و هم حرارتی می باشد و همچنین استفاده از شیشه دوجداره که دارای محیطی خلاء ایجاد است  که این محیط خلاء از وارد شدن تمامی صداها جلوگیری می کند . در اصل پنجره های عایق دوحالته جدید به پنجره هایی گفته می شود که معمولا با نام پنجره های دوجداره به همراه شیشه های دوجداره و یا پنجره سه جداره شناخته می شود. که باعث کاهش سر و صدا تا ۷۰% میشود.

یو پی وی سی دوحالته
یو پی وی سی دوحالته

انواع پنجره دوجداره جدید عایق دوحالته کرج

پنجره دوجداره جدید دوحالته، نوعی از پنجره است که قابلیت باز شدن در دوحالته مختلف را دارد.ساخت این نوع از پنجره ها به گونه ای است که بتوانند در برابر انواع فشارهای طبیعی مانند باد، طوفان، گرد و غبار و انواع آلودگی های صوتی و گرد و خاک مقاومت بسیار بالایی از خود نشان بدهند

مزیت پنجره دوجداره جدید دوحالته:

داراي امنيت بالا با توجه به يراق آلات به كار رفته

مخفي و پنهان بودن يراق آلات زير محور سش يا بازشو

قابليت رگلاژ راحت

امنيت و راحتی در باز و بسته شدن توسط كودكان

پنجره عایق
پنجره عایق

در مورد پنجره های دوجداره جدید عاق دوحالته باید در نظر داشت که این نوع از پنجره با هدف اینکه بتوان از آنها علاوه بر بازکردن معمول امکان باز کردن به شیوه ای که تنها برای عبور و مرور هوا مناسب است تهیه میشود. بنابراین شما می توانید در هر مکانی که نیاز است هوا در آن جریان داشته باشد از این پنجره ها استفاده کنید. توصیه ما به شما استفاده از پنجره دوجداره جدید عایق دوحالته در آشپزخانه است، اما تنها کاربرد آن آشپزخانه یک منزل نیست. بلکه شما می توانید از این پنجره در هر جایی استفاده کنید. به عنوان مثال در محل های کاری می توانید با استفاده از پنجره های جدید عایق دوحالته در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. لذا می توان اینگونه گفت که این پنجره ها برای انواع مکان های عمومی و خصوصی کاربرد داشته و تنها مختص یک فضای خاص نمی باشند.