فروش پنجره خلیجی ارسی در کرج

قیمت درب و پنجره دوجداره ارسی در کرج

در نماهای پنجره دوجداره خلیجی ارسی جلوه ای ویژه به نما می دهد.که این امر در زیبایی ساختمان ها نیز تاثیرگذار است.کاربرد عمده پنجره خلیجی ارسی یا اغلب در پذیرایی خانه است. مدل پنجره دوجداره خلیجی ارسی به صورتی است که فضای خانه را بزرگتر جلوه می دهد و دیدی وسیع به بیرون ایجاد می کند. این پنجره یو پی وی سی خلیجی ارسی مقاومت بالای انواع ثابت وبازشو را حفظ میکند. امکان قرارگرفتن کتیبه نیز در این نوع پنجره خلیجی ارسی وجود دارد.

فروش پنجره خلیجی ارسی در کرج

این مدل پنجره های خلیجی ارسی مزایای زیادی دارند ،که آنها را واجد ارزش می کنند.اضافه کردن زیربنا به ساختمان خانه شما. اضافه کردن نور و روشنایی به فضا، امکان تهویه و سیرکولاسیون هوا به دلیل قابلیت باز و بسته شدن پنجره. پنجره های خلیجی ارسی با طراحی خوب می توانند فضایی همه کاره و چند منظوره برای منزل شما ایجاد کنند.فروش پنجره های دوجداره خلیجی ارسی در کرج با استفاده از پروفیل های یو پی وی سی طرح چوب و شیشه های دوجداره مخصوص امکان پذیر است که در کنار عایق صوتی و انرژی، هزینه کمتری را هم دربر دارد.

پنجره دوجداره خلیجی
پنجره دوجداره خلیجی

چوب مانند یو پی وی سی عایق نمی باشد .تولید و فروش پنجره های دوجداره خلیجی ارسی با چوب از نظر هزینه بالاتر از یو پی وی سی است. شما میتوانید پنجره های قدیمی منزل خود را تعویض نمایید، و پنجره ای دوجداره کاملا عایق اما به سبک معماری سنتی را جایگزین آن نمایید.

فروش پنجره خلیجی ارسی در کرج

کلمه ارسی در صنایع دستی به قطعه ‌ای مشبَّک ساخته شده از چوب گفته می‌شود که نقش‌های زیبایی در آن ایجاد شده و دارای شیشه‌های رنگی کوچک می باشد. با توجه به ورود سبک ها و نمادهای مدرن غربی در ایجاد بناهای ساختمانی و جهت حفظ و عدم از بین رفتن معماری زیبای سنتی اسلامی، باید بتوانیم پنجره های خلیجی ارسی را با مواد عایق همچون یو پی وی سی و شیشه های دوجداره تولید نماییم، از این رو شرکت پنجره ماندگار در استان البرز این افتخار را دارد که با استفاده از پروفیل و شیشه های دوجداره رنگی به تولید و فروش پنجره دوجداره خلیجی ارسی بپردازد.

مزایا فروش پنجره خلیجی ارسی:

حفظ معماری سنتی و ایرانی اسلامی

کاملا عایق در برابر اتلاف انرژی و آلودگی های صوتی

طول عمر بالا

زیبایی فوق العاده و چشمگیر

شیشه های رنگی با رنگ های مختلف و گره کاری های اشکال هندسی

هزینه تولید و کیفیت مناسب تر نسبت به پنجره های قدیمی

فروش پنجره خلیجی ارسی که به سبک معماری ایرانی هست می تواند در مرمت آثار باستانی و یا در ساخت بناها و ساختمان هایی به سبک معماری ایرانی به کار برده شود.پنجره خلیجی ارسی با حفظ طرح و سبک معماری ایرانی،از دسته پنجره های خلیجی دوجداره بسیار عایق و با طول عمر بالا می باشند. پنجره های خلیجی ارسی جایگاه و نقش بسیار مهمی را در معماری ایرانی داشته اند. درباره ریشه این واژه ˝ارسی˝ اختلاف نظر وجود دارد، اور به معنای بالاست و ارسی یعنی پنجره هایی یو پی وی سی با لنگه های بازشو و بالارونده.