قیمت پنجره دوجداره upvc کشویی ایرانی

پنجره دوجداره یو پی وی س ی کشویی

از انواع پنجره های دوجداره upvc، میتوان پنجره دوجداره کشویی ایرانی را نام برد که با آشکار شدن مزیت های زیاد این نوع از پنجره ها بر مردم توانسته طرفداران خود را پیدا کند.مهمترین علت که میتوان ذکر کرد، کاربری راحت تر و عایق بندی قوی تر پنجره دوجداره upvc کشویی ایرانی ،نسبت به پنجره های دوجداره لولایی است. همچنین این نوع از پنجره upvc کشویی هیچ فضایی از منزل شما را اشغال نمی کند و به آسانی به موازات بر روی لنگه کناری خود حرکت می کند.

قیمت پنجره دوجداره upvc کشویی ایرانی

واقعیت امر در اینجاست که درب و پنجره دوجداره upvc کشویی ایرانی با اینکه نسبت به دیگر انواع پنجرهای دوجداره کشویی از جمله آلومینیومی و چوبی قویتر است و عایقبندی آن در برابر نفوذ آب و هوا بیشتری نسبت به اینگونه پنجره های دوجداره کشویی دارد اما نسبت به پنجره دوجداره لولایی دارای آبندی و هوابندی ضعیفتری میباشد. در واقع عملیات فیتینگ ایجاد شده در درب و پنجره دوجداره لولایی قویتر و بهتر از پنجره دوجداره کشویی ایرانی صورت می گیرد.اما با توجه به سلایق مشتری های عزیز و همچنین کاربری پنجره دوجداره upvc کشویی این نوع پنجره مورد استقبال بیشتر افراد می باشد.

پنجره دوجداره یو پی وی س ی کشویی
پنجره دوجداره یو پی وی س ی کشویی

در اینجا به چند نکته فنی اشاره می کنیم تا در هنگام خرید پنجره دوجداره upvc کشویی ایرانی بتوانید بهترین نوع این درب و پنجره ها را انتخاب کنید تا هم عمر مفیدتری داشته باشند و هم عملیات فیتینگ ( آبندی و هوابندی ) در آن به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد.در بحث تعیین قیمت پنجره های دوجداره upvc کشویی ایرانی ابتدا باید کارشناسان ما ابعاد دقیق درب و پنجره شما را اندازگیری کنند،نوع پروفیل و یراق آلات مصرفی شما مشخص گردد سپس توسط نرم افزار قیمت دقیق محاسبه گردد.

قیمت پنجره دوجداره upvc کشویی ایرانی

در پنجره دوجداره upvc کشویی ایرانی تمام وزن شیشه و لنگه های بازشو پنجره کشویی بر روی غلطکهایی است، که در زیر بازشو ها قرار گرفته اند و در هنگام جابجایی و اعمال نیروی فیزیکی شما برای باز و بست پنجره بر روی دستگیره لنگه بازشو به حرکت در می آید. اما متاسفانه به دلیل اینکه این غلطکها در در معرض دید قرار ندارند در برخی موارد از یراق آلاتی با غلطکهای پلاستیکی بسیار ضعیف استفاده می شود که اصلا در حرکت لنگه بازشو، روان بودن احساس نمی شود و همچنین به علت وزن و فشار لنگه پنجره upvc کشویی و شیشه بر روی غلطکها بعد از مدتی شاهد شکستگی غلطکها خواهید بود و اینجاست که عملیات آبندی و هوابندی نیز به درستی انجام نخواهد شد.

مزایای پنجره کشویی یو پی وی سی
مزایای پنجره کشویی یو پی وی سی

پیشنهاد ما به شما خرید یراق پنجره دوجداره upvc کشویی ایرانی استاندارد و معتبر با غلطکهایی از جنس سرامیک است که واقعا بهترین عملکرد چه از نظر روان بودن و چه از نظر توان تحمل وزن در آنها نسبت به غلطکهای پلاستیکی بسیار بیشتر است و عمر مفید آنها برای شما همیشگی است.

مزايای پنجره upvc کشویی ایرانی عبارت اند از:

هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود

دارای سه نوع مختلف تک ریل، جفت ریل و فولکس واگنی می باشد