فروش پنجره دوجداره ارزان استاندارد عایق کرج

مزایای پنجره کشویی یو پی وی سی

فروش پنجره دوجداره ارزان استاندارد عایق کرج : امروزه پنجره دو جداره استاندارد به دلایل مختلفی از جمله عایق انرژی، صدا، ضد زنگ بودن و… بسیار در صنعت ساختمان سازی پر کاربد هستند. تولید کنندگان این محصولات بنابر استاندارد های تعریف شده و با قیمت ارزان و مناسب به تولید این پنجره ها در کرج می پردازند. بدیهی است رعایت استاندارد باعث افزایش کیفیت، طول عمر بالا و رضایتمندی مشتری می گردد. استاندارد پنجره های  UPVC معمولا بر اساس عوامل مختلف و نحوه کاربری پنجره ها تعریف می گردند.

فروش پنجره دوجداره ارزان استاندارد عایق کرج

در ساخت انواع پنجره دوجداره عایق استانداردهایی وجود دارد که در هنگام تولید باید رعایت شود تا مصرف کننده بتواند از مزایای این پنجره دو جداره و شیشه دو جداره عایق به نحو احسن استفاده کند.استانداردها بر اساس این موارد تعریف می شود.این موارد شامل گزینه های زیر می باشد :

پروفیل

یراق آلات پنجره دو جداره

شیشه دو جداره

کیفیت ساخت

نصب یا تعویض پنجره دو جداره

 

فروش پنجره upvc وین تک در کرج
فروش پنجره upvc وین تک در کرج

ابعاد پنجره های دو جداره استاندارد

از دیگر عواملی که در تعریف استاندارد پنجره دوجداره UPVC عایق تاثیر گذار است، ابعاد پنجره می باشد. پنجره هایی که جهت هوا گیری به کار می روند برای مثال پنجره های نصب شده در سرویس های بهداشتی و بعضا آشپزخانه ها معمولا دارای ابعاد کوچکتری نسبت به سایر درب و پنجره ها می باشند. از این رو در استاندارد این نوع پنجره ها ابعاد کوچکتری تعریف شده است. در مقابل درب و پنجره هایی که به عنوان درب ورودی یا پنجره اصلی هستند مانند درب های بالکن و …بنابراستاندارد تعریف شده اشان، می بایست ابعاد بزرگتری داشته باشند.

فروش پنجره دوجداره ارزان استاندارد

مقدار عايق بندي گرمايي و صوتی پنجره دو جداره با فاصله استاندارد دو شيشه بستگي دارد. در صورتي كه فاصله دو شيشه خيلي كم باشد، نفوذ گرمايي زياد شده و به طبع آن رسانايي گرمايي پنجره دو جداره افزايش مي يابد. در صورتي كه فاصله دو شيشه زياد باشد، پديده همرفت بر ويسكوزيته (گرانروي) گاز فائق آمده و باعث افزايش رسانايي گرمايي پنجره دو جداره خواهد شد. بيشترين عايق بندي گرمايي وصوتی زماني رخ مي دهد كه فاصله دو شيشه بين ۱۶ تا ۱۹ ميليمتر باشد.

فاصله شيشه دو جداره بايد نسبت به قاب پنجره upvc مورد استفاده تنظيم گردد. بيشتر پروفيل هاي upvc ارزان موجود در بازار قابليت استفاده از شيشه هاي دو جداره با فاصله مناسب را دارند. اما مشكل زماني ايجاد مي شود كه بخواهيم از پنجره سه جداره استفاده كنيم كه در اين صورت رعايت حداقل فاصله بين شيشه ها و وزن شيشه هاي چند جداره مشكل ساز مي شود. مخصوصاً زماني كه شيشه چند جداره در لنگه پنجره استفاده شود.